מס' צפיות - 4235
דירוג ממוצע -
למה כדאי להפנות משאבים לקידום ושיווק העסק בוידאו
מדוע כדאי לבעלי עסקים, גדולים וקטנים כאחד, להתחיל להשתמש בפלפטפורמה של וידאו על מנת לקדם את עסקיהם.
מאת: דניאל זריהן 23/01/15 (10:43)

לא מזמן פתחתם עסק עצמאי ואתם רוצים לדעת איך אפשר לגרום שיותר לקוחות פוטנציאליים לדעת שהוא קיים כדי לגייס עוד לקוחות? במציאות של היום, עצם קיומו של אתר אינטרנט אינה מספיקה.

אומנם קיומו של אתר אינטרנט הוא כורח המציאות בימים אלה, אך הקמת אתר אינטרנט, יפה ומושקע ככל שיהיה - פשוט אינה תורמת בפני עצמה, כמעט במאום לקידום ושיווק העסק בעולם הוירטואלי ובכלל. יש כמה וכמה דרכים לקידום ושיווק העסק שלכם באינטרנט: קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני, שיווק באמצעות תוכן ורשתות חברתיות, ועוד.

אולם אחת משיטות הקידום הטובות ביותר שרוב עסקים נוטים להזניח, או שאינם מודעים לקיומה, היא על ידי הכנה של סרטוני וידאו לעסק. שמדברים על שיווק באמצעות וידאו אוטומטית חושבים על יוטיוב, ולמרות שמדובר באתר עצום עם פוטנציאל גדול מאד לשיווק עסקכם באינטרנט, בהחלט ניתן למנף את הסרטונים שלכם בדרכים נוספות מלבד יוטיוב.

להלן סקירה קצרה של השלבים לקידום בוידאו:

·         רשימת אוסף רעיונות לסרטונים

·         הכנת טקסט או ראשי פרקים עליהם תדברו בסרטון

·         צילום ועריכת הסרטון - מומלץ להיעזר בבעל מקצוע אך לא חובה. העיקר שהתוצאה הסופית תיראה טובה+

·         אופטימיזציה של הסרטון: ודאו שמילות המפתח הרלוונטיות עבור העסק מופיעות בכותרת ובתיאור הסרטון. זהו שלב בפני עצמו שמומלץ להקדיש לו זמן רב, מפני שעל זה תקום ותיפול מידת החשיפה של הסרטון בקידום האורגני. כיום השוק צפוף מאי פעם, התחרות גבוהה אפילו בביטוים ממוקדים מאד, ולכן יש לבחור בקפידה רבה את החיפושים שיוכלו להזניק את הסרטון שלכם במעלה התוצאות מצד אחד, אך כאלו שיהיו עדיין בעל נפח חיפוש שאפשר לעבוד איתו מצד שני.

·         פרסום ושיווק בסרטון ביוטיוב, באתר שלכם, ברשתות חברתיות ובכל נכס אינטרנט שעומד לרשותכם.

סיבות נוספות לכדאיות ההשקעה בסרטוני וידאו

עוד סיבות שבגללן כדאי לכם להקצות משאבים לקידום בעזרת סרטוני וידאו, זו העובדה שכך הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יכולים להתרשם מכם. הרבה פעמים אנשים בוחרים לאיזה בעל עסק לפנות על פי האמינות שהוא משדר, על פי הידידותיות שהוא מקרין או על פי תכונות אחרות, ולכן טוב תעשו אם תיתנו ללקוחות הפוטנציאלים לראות מי אתם מעבר לאתר.

צפייה בסרטון באינטרנט היא הדבר הקרוב ביותר לפגישה פנים מול פנים עם לקוח פוטנציאלי - אך בהיקף גדול הרבה יותר. הדמות שלכם בסרטון לא מתעייפת לעולם, ותעבוד עבורכם 24/7 ואפילו לא תבקש מכם כסף :)

כמובן, שאם בענף בו אתם עוסקים אף אחד מהמתחרים, או מספר מצומצם מהם משתמשים בוידאו לצורך השיווק שלהם - זה יהווה יתרון משמעותי עבורכם. מהרו ונצלו את הכוח של שיווק בוידאו עוד היום!

 

הכותב הוא דניאל זריהן, מקדם אתרים לעסקים וחברות, בעל נסיון בתחום משנת 2009. מתמקד בקידום עסקים קטנים ובינוניים במגוון רחב של תחומים, ניהול מוניטין ברשת והקמת אתרי וורדפרס.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר