מס' צפיות - 44
דירוג ממוצע -
התכנית של משרד התחבורה לתגבור אמצעי התחבורה הציבורית בתל-אביב והסביבה
מדובר בתכנית טובה אשר תחבר בין אזורים שעד היום לא היה לתושבי תל-אביב והסביבה את היכולת להגיע אליהן. דבר העשוי לעזור בעיקר לשכבות החלשות כגון: קשישים,סטודנטים, ילדים ,וכ"ו.
מאת: רועי אורן 27/11/18 (00:01)

לפני כשלושה שבועות הודיע משרד התחבורה כי החל מתאריך 19\01\04 יחולו שינויים משמעותיים בקווי האוטובוסים באזור גוש-דן.

השינויים כוללים כניסתם של עשרה קווי אוטובוס של חברת מטרופולין אשר ייסעו ממקומות שונים ברחבי תל-אביב, רמת-השרון וקריית-אונו.

                       פירוט התכנית של משרד התחבורה

התכנית כוללת שדרוג קווים קיימים לצד הקמת קווים חדשים.

כך, למשל, קו 122 יסע ממרכז תל-אביב לאזור התעשייה שברמת החייל .

קו 13 המשמש כקו פנימי בתוך תל-אביב יעבור גם בשכונת פלורנטין שבדרום העיר.

קו 15 יחבר בין דרום תל-אביב לשכונת התקווה.

קו 33 יסע מרמת-גן לאוניברסיטת תל-אביב.

חשוב לציין בהקשר זה כי תכנית זו תלווה במערך הסברה נרחב של משרד התחבורה אשר יתנו לתושבי תל-אביב,רמת-גן בני-ברק ,גבעתיים , על ידי דיילים שיוצבו בתחנות האוטובוסים השונות ברחבי ערים אלו .

הם יחלקו לתושבים עלוני הסברה שירחיבו אודות שינויים אלו , וכן יופיעו באמצעי התקשורת פרסומות שיהיו מיועדות לאזרחי-ישראל.

מדובר בתכנית טובה אשר תחבר בין אזורים שעד היום לא היה לתושבי תל-אביב והסביבה את היכולת להגיע אליהן.

דבר העשוי לעזור בעיקר לשכבות החלשות כגון: קשישים,סטודנטים, ילדים ,וכ"ו.

 

הכותב הוא אני כרגע סטודנט לתקשורת אשר כותב בנושאים שונים מספורט ועד רווחה ואקטואליה . כרגע אני לומד באוניברסיטה הפתוחה (אולי זה ישתנה בעתיד)

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר