מס' צפיות - 542
דירוג ממוצע -
ערב בבתי הקפה
בעבר נחשב בית-הקפה כמשרדו השני של האדם. אך שורה של צעדים נצלניים גורמת לאדם לחשוב האם כדאי לו לשבת במקום זה.
מאת: רועי אורן 05/05/12 (20:05)

נהוג לראות בבתי-הקפה כמשרדו השני של האדם.

הוא מוציא את המחשב נייד ,פותח אותו ומתחיל לעבוד מהשולחן המרוחק.

ברבות השנים נחתם חוזה לא-כתוב בין בית-הקפה ללקוחותיו .

החוזה מאפשר לבעלי בית-הקפה לגבות מחיר מופקע על מים רותחים עם תוספות ולהרוויח אחוזים רבים על המאפים הנלווים בתמורה לאווירה טובה,חברה מהוגנת, מזגן ,וזמן גלישה.

וכן, הביטול המקומם של נקודות חשמל לגולשי אינטרנט ברשת בתי-הקפה "סטארבקס" בטענה כי הדבר גורם לתפיסת שולחנות לחינם (דבר המוביל להפסדים כספיים לרשת בתי-הקפה).

זה החל בתשלום תשר למלצר כאות הוקרה על שירותו המסור אשר הופך לחלק משכר הבסיס של המלצר ,ולעוד רווח קט לכיסו של בעל העסק.

מה שמפסיד מכך הם הלקוחות אשר משלמים על שירות נאות ולא מקבלים תמורה היות ואין סיבה למלצר להתאמץ כל-כך.

(למרות שהשבוע ישבתי במסעדה והמלצרית הייתה אדיבה ונתנה שירות מעולה).

בשנים האחרונות בתי-הקפה אמצו מדיניות של קפה מותנה מראש בכך שאחרי זמן מסוים הלקוח יפנה את מקומו ויתן אפשרות לאדם אחר לשבת באותו שולחן.

לסיכום: הזלזול הבוטה בבאי בית-הקפה המהווים את מקור הכנסתו חייב לגרום לחרם צרכנים רחב.

השבוע החל שדר הרדיו גבי גזית במבצע החרמה הן באמצעות רשת הפייסבוק ,והן באמצעות תוכניתו המשודרת ב"רדיו ללא הפסקה" נגד רשתות המוכרות קפה ביותר מ7 שקלים ,אם מהלך זה יצלח הדבר יביא לשינוי במדיניות המסעדות ובתי-הקפה.

הכותב הוא אני כרגע סטודנט לתקשורת אשר כותב בנושאים שונים מספורט ועד רווחה ואקטואליה . כרגע אני לומד באוניברסיטה הפתוחה (אולי זה ישתנה בעתיד)

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר