בשבוע שעבר השביתה רכבת ישראל את קו תל-אביב-חיפה כדי לתחזק ארבעה גשרים.
היות ולא קיים שיתוף פעולה מירבי בין הרכבת לאוטובוסים נוצר בלאגן כאשר הנוסעים אינם יודעים לאן הם צריכים ללכת.
היום (ב') מודיעה הרכבת כי החל מתאריך ה-10 באוגוסט ועד ערב ראש-השנה החל השנה ב4 בספטמבר יושבתו קווי הרכבת בקו תל-אביב -באר-שבע .
בשבוע שעבר השביתה רכבת ישראל את קו תל-אביב-חיפה כדי לתחזק ארבעה גשרים.
היות ולא קיים שיתוף פעולה מירבי בין הרכבת לאוטובוסים נוצר בלאגן כאשר הנוסעים אינם יודעים לאן הם צריכים ללכת.
היום (ב') מודיעה הרכבת כי החל מתאריך ה-10 באוגוסט ועד ערב ראש-השנה החל השנה ב4 בספטמבר יושבתו קווי הרכבת בקו תל-אביב -באר-שבע .
כלומר: קו באר-שבע -דימונה יושבת כליל, ואילו הרכבות המגיעות מתל-אביב יעצרו בתחנת באר-שבע צפון.
חשוב לציין ,כי במסגרת העבודות ישוקמו גשרי הרכבת בין באר-שבע לדימונה (וזאת ע"י החלפת מסילות וקורות תומכים).
כמוכן, יועברו הגשרים לתקן המקובל אשר מונע רעידות-אדמה.
בתקופה זו תעמיד רכבת ישראל שירות הסעות ללא תשלום בין התחנות הסגורות כדי לצמצם עד כמה שניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים.
עד סוף השנה בשל הכפלת קטע המסילה הצפוני של ישראל תופסק תנועת הרכבות בקו צפון-חיפה (לב המפרץ) לנהריה בין התאריכים 9 בנובמבר -18 בנובמבר,ואילו בין התאריכים 19 בנובמבר,ל23 בנובמבר יושבת קו עכו-נהריה.
בתום עבודה זו תוקם מסילה כפולה אשר תחבר בין באר-שבע בדרום, לנהריה בצפון.
עלות המיזם נאמדת בכ-603 מיליון שקל.
בואו נקווה שהופקו הלקחים מן הימים האחרונים כדי שלא נראה תמונות של כאוס ובלאגן בעריה ישראל ההומות.