מס' צפיות - 1135
דירוג ממוצע -
הדפסה על שמיכה
הדפסה על שמיכה, על מגבות ושאר מצרי טקסטיל
מאת: אופיר א 07/09/22 (15:22)

מיתוג זה הכול, ועם המיתוג הנכון אפשר לעשות פלאים בעסקים. תשאלו את החברות הגדולות, אלה שכולם מכירים, שהרי גם הן התחילו בתור רעיון. המעבר מרעיון, טוב או בינוני, או אפילו מרעיון נפוץ שכולם כבר עושים, לכדי חברה מצליחה, נשען על מיתוג. הדפסה על שמיכה, על מגבות, על חולצות, אפילו על בקבוקים תרמיים, הכול יכול לקדם אתכם, רק חשוב לדעת שאתם מדפיסים את המסר הנכון על המוצר הנכון.

 

בואו ונחלוק כמה מהמוצרים הנפוצים יותר, כאלו שנחשבים כמוצרי מיתוג מהשורה הראשונה. מוצרים אלו יכולים להיכנס למהלכי קידום המכירות וחיזוק המותג שלכם, ולהתחיל לבנות את הבסיס הנכון לעסק שלכם.

 

סוגי המוצרים הפופולאריים למיתוג

 

הטכנולוגיה היום מאפשרת הדפסה באמת כמעט על כל דבר. לדוגמא, כל סוגי הבדים הפופולאריים זמינים להדפסה של המיתוג שלכם. אפשר היום בקלות לבצע הדפסה על שמיכה, על מגבות ועל מוצרי טקסטיל שונים:

 

· כירבוליות – שמיכה מפנקת שכולם אוהבים, ולכולם יש בסלון שמיכת טלוויזיה וכרבולית בחדר הילדים ובחדר השינה. החורף הזה זה יכולה להיות כרבולית שלכם, אז למה שלא תהיה ללקוחות שלכם כרבולית עם המיתוג שלכם?

·חולצות בהדפסה – קלאסי, שימושי, ומפרסם אתכם גם לעיני כל העולם. כרבוליות זה פרסום אישי, בבית, למשפחה, לאורחים. הדפסה על חולצות זה כבר משהו אחר, זה הדפסה שכולם רואים, ובעצם הופכת את מי שלובש את החולצה לפרסומת מהלכת עבורכם ועבור המותג שלכם.

· מגבת חוף – מגבות חוף, ממש כמו חולצות, מגיעות לעיני רבים, מה שאומר שהמותג שלכם יהיה חשוף לקהל הרחב, וגם לקהל ספציפי, אנשים שהולכים לים (או לבריכה). זה מתאים לכולם, אבל אם המוצר או השירות שלכם מתאימים לפרופיל הלקוחות של חוף הים או של בריכות השחייה בישראל, אז זה לא רק שיווק חינם, אלא שיווק ממוקד!

·כובע מצחיה – אם כבר שמש וים, אז כובע זה בהחלט מוצר חשוב. כובע ממותג זה ממש שלט פרסומת, גבוה מעל הכול, עם השם שלכם, המיתוג שלכם, הסטייל שלכם. מוצר זה נחשב מוצר מיתוג מעולה גם בגלל המחיר שלו, נגיש במיוחד, וזה שכולם משתמשים בו.

 

מוצרי מיתוג מיוחדים בהדפסה

 

למה להסתפק בהדפסה על בדים "רגילים", כאשר כיום אתם יכולים להדפיס כמעט על הכול? אחד המוצרים השימושיים ביותר, שנותנים ערך מוסף אמיתי ללקוח, זה בקבוק תרמי ממותג. אתם גם מעודדים שתייה נאותה, דבר חשוב מאוד בישראל החמה, וגם ממתגים את עצמכם תוך כדי, ועם יצירת קישור בין שתייה (בריאות) לבין המותג שלכם.

 

אפשר למתג גם קסדות עבודה, מה שאומר שבאתר העבודה שלכם כולם יהיו עם מיתוג, של מה שאתם רוצים לפרסם – בין אם זה של המוצר שלכם, העסק שלכם, או אפילו מוצר שחברה זו או אחרת רוצה למכור דרככם.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר