מס' צפיות - 3565
דירוג ממוצע -
המותג ביג-בוקס, השירות בסט-ביי
מאת: ארז רונן 18/05/08 (01:41)

זה לא סוד שלפני כחודש קניתי לי מחשב חדש. מה שכן סוד (גם כן סוד. שלום שלום ברחוב) הוא שאת הקנייה עשיתי דרך הסניף הרענני של ביג-בוקס, ביחד עם מחשב נוסף לאחי הגדול.

 

ביג-בוקס היא רשת אלקטרוניקה חדשה יחסית בשוק. הקונספט שלה הוא חנויות סופר-מושקעות, עם עמדות הדגמה לכל מוצר ומוצר, כדי שמי שרוצה לרכוש משהו יוכל להתנסות בו לפני הרכישה. המחירים שם לא זולים במיוחד, וגם לא ניתנים למיקוח. בקיצור - חנויות "יוקרה" למוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים. לא רעיון רע במיוחד, מה גם שאני תמיד בעד חנויות שמפרסמות את המחירים שלהן כמו שהם, בלי להתחיל לריב על המחיר ולהרגיש פראייר כי הצלחתי להוריד אותו "רק" במאה שקל. מה גם שביג-בוקס הם היחידים באיזור שמביאים באופן רשמי מחשבים של אפל, ככה שבמקרה שלי לא הייתה לי יותר מדי ברירה.

 

בכל מקרה, ההזמנה שלי כללה מחשב נייד אחד, מחשב נייח אחד ועוד כבל שהיה אמור לשמש כדי לחבר את הנייח לטלויזיה, שכן האחרון נרכש כמדיה סנטר. כבר במעמד ההזמנה הבהרתי למוכר הנחמד שבלי הכבל הנ"ל אין למחשב שימוש, והוא הנהנן בהבנה. בדיקה קצרה במחשב הבהירה שאין את הכבל במלאי, אבל הוא אמר שזו לא בעיה, והוא יזמין מ-Idigital היבואנית ותוך מקסימום, מ-ק-ס-י-מ-ו-ם שבוע הכבל אצלי.

 

שבוע My ass. עבר כבר כמעט חודש, כאמור, והכבל עדיין נעדר. אתמול החלטתי שנמאס לי לחכות, וכדי לא לעשות לעצמי פאדיחות התקשרתי לשירות הלקוחות של Idigital (כאמור - היבואנית) כדי לברר מה המצב. ענתה לי נציגה נחמדה, שאחרי בירור קצר אמרה לי שיש להם את הכבלים האלה במלאי, ושמעבר לכך היא לא רואה שיש הזמנה אליהם לביג-בוקס, כי אם הייתה הם כבר מזמן היו שולחים.

 

שמח ומאושר התקשרתי לביג-בוקס, בקשתי לדבר עם זה שהיה אחראי לכל ההזמנה שלי, הבחור הנחמד מהפיסקה השלישית. הוא אמר שזה לא שהוא שכח, פשוט שאיידיגיטל קיבלו את המלאי שלהם רק לפני כמה ימים אז זה עוד לא הספיק להגיע. אמרתי לו שהנציגה אמרה שאף פעם לא היה להם מחסור במלאי, ושמעבר לכך היא גם לא רואה הזמנה של הכבל הנ"ל במערכת. הוא אמר שהוא בקשר עם איידיגיטל כבר הרבה מאוד שנים (מה שהגיוני, בהתחשב בכך שהחברה עוד לא סגרה שנה בשוק), ושאסור להאמין לנציגים שלהם כי הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם. כדי לגרום לי להרגיש יותר טוב הוא אמר שהוא מטפל בזה באופן אישי, ושהוא יצור איתי קשר מחר (דהיינו, היום).

 

מיותר לציין שהקשר היחיד שהוא יצר איתי היה כשנכנסתי לחנות במבט זועף מוקדם יותר הערב, והוא עשה לי ‘שלום' עם היד. בהתחלה הוא אמרה"לא הצלחתי לתפוס אותך", אבל כשהסברתי לו בתקיפות שאין לי יותר מדי כח לזיבולי שכל, ושהייתי זמין כל היום (וגם אם לא, יש תא קולי), הוא הודה ואומר שהוא אפילו לא ניסה. נהדר ומקצועי. סופו של הסיפור יתרחש, אם ירצה האל והביג-בוקס, מחר, כאשר הכבל הנחשק אמור לנחות סוף סוף בשעה 12 בצהריים.

 

עצה קצרה למנהלי רשת ביג-בוקס, שכנראה לא קוראים כאן: רשת חנויות יוקרתית זה יופי טופי. רק מה, חשוב שלא רק המחירים יהיו יקרים יותר והתצוגות יהיו מצוחצחות יותר - אלא גם שהשירות יהיה טוב יותר. כי על זה בעצם, בעולם צרכני מתוקן, משלמים בחנויות יקרות: על שירות. במקרה הנ"ל, בו נתקלתי בנציג מכירות (שגם עטה על חזהו תג של מנהל משמרת) רשלן, שקרן ומתחמק, אתם רומסים את התדמית שניסיתם כל כך לפתח, ומזכירים שמאחוריי ביג-בוקס החדשנית והנקייה עומדת בסט-ביי (אותם בעלים), רשת שאף פעם לא זוהתה עם שירות טוב.

 

עצה קצרה לקוראים: עשו לעצמכם טובה - אם אתם שוקלים לרכוש מוצרי חשמל, אל תעשו את זה בביג-בוקס. במקרה הזה, השירות ממש לא שווה את התוספת-מחיר.

 

עוד בבלוג זה לחלשים

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות לכתבה זו התקבלה תגובה אחת לקריאת כל התגובות ברצף
1.
כמה נכון ל"ת
ירון 22.12.08 (13:24)