מס' צפיות - 536
דירוג ממוצע -
נמאסתם
למעט סרבני שימוש (לעתים בצדק), כמעט בכל בית אב בישראל יש טלוויזיה, מחשב מחובר לאינטרנט, טלפון קווי, טלפון נייד ועוד מיני עזרים הדורשים להיות מנוי בחברה זו או אחרת.
מאת: zvidoc 17/10/08 (01:05)

כאשר אף אחד מחפצים אלו לא מתקלקל, קו הטלפון יציב כמו גוליית, האינטרנט לא מגמגם אף פעם והטלוויזיה תמיד מקבלת אות מהממיר, אזי החיים נעשים מאד "משעממים", כי הרי אין לנו דבר אחר לעשות מאשר להתעמת עם מוקדן של אחת מחברות הנותנות שירותים אלו , אין לנו סיבה לחתת רגלינו עד למרכז שירות של אחת מחברות הסלולר, פשוט "משעמם".

 

לדאבוננו, יש פעמים ולא כל כך משעמם, הכבלים מתנתקים חדש לבקרים , צהריים ולילות ובעקבות כך האינטרנט -עושה לו הפסקה ותופש שיחה עם הטלפון המשויך לאותו הקו ואם גם ממיר הכבלים קשור לאותו קו , גם הוא מצטרף לחגיגה.

 

כל זה יכול לקרות מדי פעם, אחת שתיים שלש לשנה ואף פחות. וזה יכול לקרות לבזק כמו להוט או ליס. אולם כאשר זה קורה משום מה כעשרה פעמים בחודש ושעות הפסקת השירות מצטברות לכמה עשרות, וכאשר מתקשרים מהנייד, כי אין לנו אמצעי אחר באותו רגע, למוקד התמיכה, ממתינים זמן מסוים למוקדן אדיש אשר יודיע לך כי הוא יודע כי יש "לך" ולא "להם", תקלה אזורית וייקח רק עד שלש שעות לטפל בה. בתחילה אתה מקבל את התשובה ואומר תודה ואפילו סליחה על ההטרדה, הרי הם רק בני אדם.

 

אחרי שעתיים וחצי הקו חוזר ושוב אפשר לעבוד ולגלוש עם האינטרנט ולדבר בטלפון ולבצע את אשר בכורח דחית עד ה"תיקון" ואז, אחרי מספר שעות שוב הפסקה בשירות, שוב אתה נאלץ להפסיק  (מרצונך) שיחה חשובה או צ'אט מעניין ושוב הנייד, על חשבון הברון, מצלצל למוקד והמוקדןנית, אדיש כקרח מודיע לך חגיגית כי הוא יודע כי יש תקלה והתקלה היא אזורית, להבין: אתה לא לבד בצרה, וייקח שוב עד שלש שעות להחזיר את השירות למיטבו, אתה מעיז למחות ואז המוקדן מתחיל להתחצף ולבקשתך להעביר נציג בכיר, אתה מקבל תשובה כי אין כרגע, או יחזור אליך תוך ארבעים ושמונה שעות, מדוע המוקדן מתפלא כי אתה מתלהם?

 

טוב, המוקדן לא אשם וזו עובדה, בעל הבית שלו אשם ואף אחד אחר וזה נכון לכל מערכת הנותנת שירותים נתמכי מוקדנים, הם אשר מנחים את עבדיהם כיצד לענות ומה לומר , הם סופרים למוקדנים כמה פניות הגיעו דרגה אחת מעלה מבלי והם יכלו לפתור אותם בעצמם, אלו הן עובדות , אפילו ולא תמיד ידועות לציבור הרחב הן עדיין עובדות .

 

למרות זאת, כאשר התחלואה של הקו או הנייד או הממיר, חוזרת על עצמה לעתים קרובות, ואפילו ואנו מבינים כי המוקדן או הנציג במרכז התמיכה יישאר במקום עבודתו רק אם "יפתור " הבעיה לפי הנחיות מנהלו. למרות כל זאת , אי אפשר ולא להיכנס לעתים לכעס עמוק (ואפילו לאמוק) מול תכיפות התקלות וצנינות המטפלים בהן. בקבלת צלצול מ"הבכיר" אשר ימצא כל תירוץ להצדיק את תכיפות התקלות וגם את החוצפה. ואם תעז לבקש להעביר את השיחה לקו של התכתבות, יגיד לך כי אפשר תמיד לשלוח פקס אך תשובה בכתב לא תתקבל , כי זה לא מקובל!? וכל זה לא בדיחה, זו אמת עצובה אשר מתקיימת יום  יום במדינה בה השלטון לא מראה דוגמא ולא קבע לנושאים אלו כללים קבועים , הגיוניים ומוצקים, כי האזרח לא נחשב ליד אלו אשר קיבלו מהשליט את הזיכיון לשלוט לך בחיים ולקבוע לעצמו את הכללים.

 

לכן ועל עוד הרבה סיפורים מסמרי שיער בתחום זה: נמאסתם כל נותני ה"שירותים",  ודחוף היום לשים אתכם בתחרות אמיתית עם ביקורת על הקרטל אשר יצרתם.

הכותב הוא דור שני לשואה , בן למשכילים אקדמאים, מכונאי בדימוס, מדריך יישומיי-מחשב בפועל. אוהב מוסיקה קלאסית, ברוק רנסאנס ומודרנית. קורא-תולעי בשלש שפות ובעל דעות שמאל מתון - http://forum.kan-naim.co.il/viewforu

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה התקבלו 2 תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
1.
מסכים איתך כל כך
דוד 18.10.08 (01:38)
2.
צודק בהחלט!!! ח"ח ל"ת
18.10.08 (17:34)