מס' צפיות - 645
דירוג ממוצע -
סלולר - שיטת מצליח!
מאת: הצרכן 01/11/08 (21:53)

התקשרתי לחברת פלאפון וביקשתי דין וחשבון על החיובים בחשבוניות. בכל אותם הפעמים זיכו אותי על ההורדות הנוספות ללא וויכוח. כך כותב לי אחד מקוראי, במכתב מפורט על העינוי שהוא עובר ע"י ספק הסלולר שלו.

 

לי זה קרה בעבר עם אורנ`ג. בוקר אחד מצאתי בחשבון הסלולר שלי חיוב עבור שרות הורדת משחקים. בדקתי לאחור ומצאתי שבאופן שיטתי גוזלים ממני כמה עשרות שקלים עבור שרות שאין לי מושג מהו. התקשרתי לשרות הלקוחות, עוד לא סיימתי להזכיר את שם החברה המחייבת וכבר הוצא לי לקבל זיכוי על כל החיובים. שיטת מצליח הידועה.

 

תלונה של אותו קורא על חיוב עבור הורדה קבצים מהאינטרנט הסלולרי הסתיימה כך: " לאחר כ 5 דקות של המתנה הנציגה חוזרת אלי. `זיכיתי אותך על מלוא הסכום`. התפלאתי, שאלתי אותה איך זה קרה כה מהר וללא כל וויכוח?

 
תשים לב למשפט הבא!`הייתה אצלינו תקלה בגלל שהיית מנוי של שירות Navigator זה חייב אותך על גלישה, ובגלל זה הגיע החשבון.`זאת אומרת שאם זה קרה אצלי זה קרה אצל עוד אנשים נכון?"

 

המלצה: חלקנו מקבלים כיום את חשבונות הסלולר דרך האי מייל. רובנו כבר עייפים מלבדוק כל אגורה מידי חודש בחשבונות מסורבלי קריאה. המלצתי היא להתעקש ולבדוק את החשבון בשבע עיניים. יש מצב שכסף שלכם מונח על הרצפה ואתם רק צריכים להתקופף ולהרים אותו.

 

לבלוג של הצרכן 

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות לכתבה זו התקבלה תגובה אחת לקריאת כל התגובות ברצף
1.
אין ברירה חייבים לבדוק
אני 02.11.08 (20:48)