חברת 013 נטוויז'ן הולכת בעקבות 012 סמייל ונכנסת לשוק השיחות הפנים-ארציות. מה היא שיטת התמחור המיוחדת שמציעה נטוויז'ן? מי יהיו הראשונים ליהנות מהשירות החדש? ומי צריך להתחיל לדאוג?
מאת: מערכת pCon
חברת 013 נטוויז'ן הודיעה אתמול על כניסתה לשוק השיחות הפנים-ארציות. בשונה מחברות אחרות בשוק זה, בנטוויז'ן בחרו בשיטת שיווק ייחודית משהו, תוך הצעת תוכנית "לא דיברת - לא שילמת", עם תשלום רק עבור הימים בהם הטלפון היה בשימוש. בשלב הראשון, יוצע שירות הקו הביתי ללקוחות האינטרנט המהיר של נטוויז'ן, ומאוחר יותר לכלל האוכלוסייה.
שלם לפי שימוש
בנטוויז'ן מתכננים להציע שימוש בקו הביתי בתמחור של שקל ליום - כאמור, רק עבור הימים בהם הטלפון אכן היה בשימוש. מדובר במבצע, המוגבל כרגע ל-3,000 דקות לחודש ליעדים נייחים, ללא דמי אחזקה חודשיים, ללא התחייבות וללא עלות חודשית קבועה. העלות היחידה כרגע היא מחיר ההתחברות בסך 79 ₪.
התחרות העיקרית של נטוויז'ן תהיה מול 012 סמייל, המציעה שיחות פנים ארציות מזה שנתיים, ונהנית מכ-85,000 מנויים. זאת מעבר לתחרות הברורה מול בזק, שעדיין מובילה בשוק זה ללא תחרות אמיתית. שירותי הטלפוניה של נטוויז'ן יהיו מבוססים על VoIP.
מהפכה בשוק התקשורת
מדובר בצעד נוסף במהפכה שחווה שוק התקשורת בארץ, ובעיקר שוק הטלפוניה הקווית במהלך השנה-שנה וחצי האחרונות, עם הצטרפות של שחקניות חדשות כמו אקספון ו-012 סמייל, כאשר בעתיד צפויה גם פרטנר להיכנס לשוק.
פורסם באתר pCon החדש! - המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט http://www.pcon.co.il/v5/ArchiveMore.asp