חברות התקשורת, עדיין לא נגמלו וברוב התכניות המוצעות מתחבא איזה מילכוד קטן, שירוקן אותנו מעוד כמה עשרות שקלים לחודש.
חברות הסלולאר והטלפון הקווי, במצב נפשי לא פשוט. כזאת היסטריה כבר מזמן לא ראיתי. כמות הפרסומות, יחסי הציבור, כתבות בתקשורת שמוזמנות ע"י יחצנים ושיחות טלמרקטניג מעייפות למינויים. ממש מצוקה.
מצד שני, הצרכן הישראלי לפחות עד עתה, מוכיח בגרות. אין מה למהר. תשקלו את צעדיכם בקפידה. אני יודע שלרבים, מתחשק לרוץ לאחת מחברות הסלולאר ולנייד את המספר הישן, אבל בפועל אין מה למהר. בדקו את עצמיכם ותחליטו בשיקול דעת.
הנה כמה מההיבטים שכדאי לבחון לפני שרצים למרכז השרות.
עשו סקר שוק בכל החברות, אל תתחיבו לתקופה ארוכה, התאימו את המכשיר לצרכים של המשפחה או העסק, (סבתא נחמה תסתדר גם ללא טלפון מהדור השלישי), דאגו שדקת שיחה תעלה לכם אותו מחיר לכל הרשתות ותשאפו לשלם כמה שפחות דמי שרות בתשלום חודשי.
חברות התקשורת, עדיין לא נגמלו וברוב התכניות המוצעות מתחבא איזה מילכוד קטן, שירוקן אותנו מעוד כמה עשרות שקלים לחודש.אל תרקדו לפי החליל של איש מכירות מלוקק שיער, שמה שמעניין אותו, זה לרשום עוד עיסקה ברשימת ההצלחות שלו. מה אכפת לכם, תחשבו פעמיים לפני שחליטו.
קשה לנבא מה ילד יום בענף התקשורת. יכול מאד שבקרוב נמצא את כל החברות עם בדיוק אותם התעריפים, אבל קיימת אפשרות שהתחרות תחריף והעיסקאות המוצעות היום, יהיו עונש לעומת העיסקאות שיוצעו עוד חודשים מספר.
זכרו, הסבלנות משתלמת.
לבלוג של הצרכן