מס' צפיות - 369
דירוג ממוצע -
בזק מעולם אחר
מאת: הצרכן 10/12/08 (02:19)

קו הטלפון מנותק עקב הגשמים והחיבור הלא מקצועי על הגג אצלכם, לא מאפשר לי לתקן את התקלה הודיע לי טכנאי בזק, לפני שנעלם אל האופק משאיר את היו"ר ללא קו תקשורת לעולם החיצון. זאת הייתה המציאות שלנו במשך כמה שנים. כל חורף, קצת גשם, הקו מתנתק, טכנאי בזק מגיע ונעלם כשבפיו אותה מנטרה.

 

הבוקר שוב קראתי לטכנאי בזק להגיע לבית היו"ר, הקו לא תקין והאינטרנט של עוזרת היו"ר מנותק רשמתי תלונה במענה הממוחשב של בזק. לא עברו שעתיים ועל צג הנונדיק הסלולארי שלי נרשמה שיחה מבית היו"ר. הקו חובר האינטרנט זורם והגשם בחוץ יורד, עדכנה אותי עוזרת היו"ר באנגלית במבטא פיליפיני. אפילו היא לא האמינה שדברים משתנים בשוק התקשורת הישראלי.

 

כבר שמעתי מכמה ידידים שמפגש עם נציגי בזק בחודשים האחרונים הפך להיות הרבה יותר סמפטי מבעבר. מישהו הפנים שם שהם לא לבד עם קווי הנחושת שלהם. כנראה שהם הבינו שבמידה ולא יתעשתו, בזק תהפוך להיות היסטוריה עצובה.

 

עכשיו כשהמחוקק הצליח להעיף מחיינו את מטרד שיחות הטלמרקטינג והשרות של בזק הולך ומשתפר, אני כנראה כבר לא אמהר להיפטר מהקוים שמותקנים בממלכה. תנו לנו מחיר הוגן עבור השרות החודשי והקו הערום לתשתית האינטרנט ובכלל אמליץ עליכם מעל כל במה. 

 

לבלוג של הצרכן 

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה התקבלו 2 תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
1.
תעבור לטלפון הוט ל"ת
יופיטר 10.12.08 (11:30)
2.
אחד חלאה שני נבלה שלישי גהנום ל"ת
משתמש מאוכזב 11.12.08 (10:53)