בשנים האחרונות, הרבה בחסות האינטרנט, מצליח הציבור הישראלי, בניגוד לעבר, להפגין שריר מול עוולות שונות ומשונות.
לאחרונה קורמת עור וגידים עוד התגייסות חשובה, שרשימות התפוצה באינטרנט נרתמו לקידומה. והפעם בחסות 'המועצה הישראלית לצרכנות'. המועצה יוצאת בקמפיין לביטול העמלות הדרקוניות של הבנקים, זאת לאחר סקר ממנו עולה כי ל- 62% מהצרכנים התייקרו העמלות בממוצע בשיעור של 36%.
שם הקמפיין הוא "אין עילה לתשלום העמלה" ובמהלכו ניתן לחתום על עצומה. המטרה הכוללת של המהלך היא להביא לחקיקה ציבורית שתבטל את העמלות על השירותים הבסיסיים בחשבון העו"ש.
אפשר להצטרף ולחתום באתר המועצה - העובדה שעד כה חתמו לפחות 360.000 אנשים, יכולה ללמד משהו בדבר נחיצותו של השינוי החוקתי.
לבלוג של שלומית ליר