טכנאי שרות - רכשתם מכשיר לבן חדש לבית, תנור, מכונת כביסה וכו`. משביעים אותכם לא לפתוח את המכשיר לפני בוא הטכנאי. המתינו בסבלנות אבל אל תכנעו ללחץ שהטכנאי יפעיל עליכם לרכוש אביזרים שונים לסביבת המכשיר. אם אתם באמת חייבים לרכוש את האביזרים כמו שקע חשמל מיוחד או מגנט למניעת אבן במים.. עשו זאת בעצמכם, כך תחסכו ממון רב.
טלפון נייח - בהרבה בתים הטלפון הנייח (בזק או הוט) כבר הפך לאבן שאין לה הופכין ושימושו העיקרי הוא לקבלת שיחות מכירה ופרסומות מעצבנות. אם כמוני אינכם מוכנים לוותר על הקו הנייח, יש אפשרות להפוך אותו לקו קל ובכך לשלם הרבה פחות דמי אחזקה חודשיים.
נציגי שרות - עזרו לנציג השרות לעזור לך.יש בינינו צרכנים שכבר לפני הפניה לשרות הלקוחות,הם חמים אש ומוכנים לקרב.יכול וישיגו את מבוקשם אבל יש גם אפשרות שהעניינים יתלהטו ויסתבכו. חלק גדול מהתביעות בבתי המשפט היה מסתיים ללא תביעה אם שני הצדדים היו מקשיבים ומגלים אמפטיה.
דיבור מנומס,אינטלגנטי ותרבותי ישיג תוצאות טובות יותר מצעקות וקללות. (בדרך כלל). עשו שיעורי בית לפני השיחה,לפעמים אנחנו הצרכנים דורשים מנותני השרות יותר ממה שהם יכולים או רוצים לתת. אך יש והמצב הוא הפוך ובגלל שהצרכן לא מודע לאפשרויות הוא יהיה במצב נחות. עמדו על שלכם אבל בדרך אסרטיבית,אין לזה תחליף.
נורות PL - לאחרונה הסתיים פרוייקט החלפת הנורות בממלכה. עכשיו שמחירי נורות ה PL ירדו משמעותית, אני בהחלט ממליץ להיפרד מנורות הליבון הישנות ולעבור לנורות PL החוסכות כ 80% בצריכת החשמל לתאורה. והי אור.
מזון ותשלומים - כשהקופאית במרכול שואלת אם ברצונכם לחלק את התשלום. לעולם תוותרו ושלמו את הקניה בתשלום אחד. לשלם כעבור 4 חודשים על פסטרמה שרכשתם וזללתם אותה מזמן, זה מעצבן מתסכל ולא חכם.
לבלוג של הצרכן