משנה לשנה, תופס עולם האינטרנט מקום גדול יותר בתיירות העולמית ומשתלט על תחומים חדשים בתוכה. השתלטות זו גובה מחיר לא קטן מסוכני התיירות אשר נדחקים לפינה, אך עדיין, ישנו מקום גם לאלו מהם אשר השכילו לאמץ את הטכנולוגיה החדשה ומשתמשים בה לתועלת העסק והלקוח.
משנה לשנה, תופס עולם האינטרנט מקום גדול יותר בתיירות העולמית
ומשתלט על תחומים חדשים בתוכה. השתלטות זו גובה מחיר לא קטן מסוכני התיירות
אשר נדחקים לפינה, אך עדיין, ישנו מקום גם לאלו מהם אשר השכילו לאמץ את
הטכנולוגיה החדשה ומשתמשים בה לתועלת העסק והלקוח.
מובא ע"י גיל פרס
עולם האינטרנט המתפתח משך אלפי יזמים לשילוב בינו לבין עולם התיירות אשר
התבסס עד לא מזמן בעיקר על סוכנויות נסיעות וסוכנים בשר ודם. בתחילה,
הרעיונות שמאחורי המיזמים לא עלו בקנה אחד עם בטכנולוגיה, אשר עדיין לא
הבשילה מספיק, וסיפקה בעיקר אתרים כבדים, חסרי תועלת ישירה ושלעיתים קרובות
רק האריכו את עבודת חיפוש החופשה.
בזמן האחרון, המצב השתפר ואופי האתרים השתנה. העיצוב פשוט, האתרים עולים
במהירות גבוהה והופעת מנועי החיפוש עזרה למצוא את האתרים הרלוונטיים.
הבעיה החדשה שנוצרה היא, שהשחקנים הגדולים והעשירים במגרש, האתרים המושקעים
אשר החזיקו בתקציבי פרסום גדולים, תפסו את תנועת הגולשים והשאירו נתח קטן
למדי לאתרים הקטנים יותר.
כיום, הגולשים הבינו כי ההבדל בין האתרים הגדולים לקטנים הוא מזערי עד
לא קיים וכי אין לאתרים הגדולים יתרון כלשהו במחירים. מגמה זו, שינתה את
דרישות הגולשים מן האתרים, ואלו בתגובה מנסים ליעל את השירות על ידי ריכוז
פתרונות רבים במקום אחד - לדוגמה: מלון, מסעדות, אטרקציות ותחבורה - באותו
האתר.
לאור הדברים האמורים, באם קמה החלטה להקים אתר אינטרנט לייעוץ תיירותי, יש לאפיין אותו נכון לצרכיך ולחסוךף בהוצאות בהשקעה הראשונית.
יש למצוא את הטכנולוגיה הנכונה והמתאימה לך ולקידום האתר שלך בצורה
נכונה וגם כאן כמובן, יש להתייעץ בגורמים מנוסים כגון מפתחים ומעצבי אתרים,
בכדי לבחור בדרך הנכונה, במינימום השקעה לעומת היעילות הסופית.
אך הדבר החשוב ביותר, מוסיף גיל פרס לפני התקשרות עם אר שמבטיח שיווק תמורת עמלה מהמכירות - להתייעץ. החוזים
מחייבים והזמנה אשר עברה דרך האתר המשווק - לא הייתה אמורה להגיע אליך ללא
תשלום עמלה.
גיל פרס הינו יועץ לתיירות ומדריך לסוכני תיירות, מנכ"ל חברת גל - גרופ המתמחה בענף התירות בארץ וברוסיה.