מס' צפיות - 497
דירוג ממוצע -
ניתן לעשות ליסינג תפעולי למכוניות חשמליות - השאלה האם כדאי?
בדה-מרקר דווח השבוע כי חברת הליסינג הרץ חתמה אתמול על הסכם עם בטר פלייס, יצרנית המכוניות החשמליות של שי אגסי, של רכישת כ- 300 מכוניות, בהיקף של 37 מליון שקל, תחת חוזה החכר לארבע שנים.
מאת: אביהו הורביץ 02/07/12 (13:14)

בדה-מרקר דווח השבוע כי חברת הליסינג הרץ חתמה אתמול על הסכם עם בטר פלייס, יצרנית המכוניות החשמליות של שי אגסי, של רכישת כ- 300 מכוניות, בהיקף של 37 מליון שקל, תחת חוזה החכר לארבע שנים.

 

לפי מה שפורסם, מדובר ב"הסכם מסגרת" בו הרץ לא תידרש לרכוש מכוניות, אלא לפי הביקוש מציי הרכב. עוד נכתב כי בטר פלייס פונה אל לקוחות גם באופן פרטי, כך שלחברות ליסינג, יש תמריץ להוסיף את המכוניות שלה למגוון שלהן. בטר פלייס התחייבה לרכוש את המכוניות אחרי ארבע שנים, וכך הרץ לא תצטרך למכור אותן כמשומשות. יש לציין כי בשלב זה לקוח של כלי רכב בליסינג תפעולי צריך לשקול היטב בטרם יתקשר בעסקת ליסינג לכלי רכב זה – מכונית חשמלית. זאת משם שעדיין לא נפתרה העלות מול התועלת, כלומר: מהו המחיר שישקף את צריכת "הדלק" הזולה, תוך התחשבות במרחקי הנסיעה בהן מחוייב הרכב בהחלפת המצבר. נראה כי במבחני הדרך האחרונים מדובר על פחות מ-150 ק"מ וזה בהחלט מעורר ספקות וסימני שאלה על הכדאיות.

 

המאמר הובא ע"י - אביהו הורוביץ

הכותב הוא אבי הורוביץ, בעל חברה ליעוץ ליסינג. החברה נותנת מענה לצורך הקיים לייעוץ מקצועי פיננסי וטכני גם בענף זה כמו ברבים אחרים בארץ. החברה מעניקה שרותיה לחוג לקוחות רחב המונה גורמים פרטיים, חברות ציבוריות

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר