מס' צפיות - 1100
דירוג ממוצע -
חביב שמעוני- מספר שיטות מוצלחות לפרסום ומיתוג
כמה פעמים אמרתם לעצמכם "הרי המוצר שלנו מעולה – למה לא קונים אותו יותר?" או "איפה אנחנו טועים?" ידוע לכם כי המוצר שלכם באמת מעולה והמחיר שלו נמוך בהרבה ממחירים של מתחרים, ובכל זאת אתם לא מצליחים להמריא עם המכירות. אתם לא מצליחים להגדיל את מספר הלקוחות ולא את הרווחים. אז מה עושים?
מאת: חביב שמעוני 01/09/12 (16:27)

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "הרי המוצר שלנו מעולה - למה לא קונים אותו יותר?" או "איפה אנחנו טועים?" ידוע לכם כי המוצר שלכם באמת מעולה והמחיר שלו נמוך בהרבה ממחירים של מתחרים, ובכל זאת אתם לא מצליחים להמריא עם המכירות. אתם לא מצליחים להגדיל את מספר הלקוחות ולא את הרווחים. אז מה עושים?

 

מאת:חביב שמעוני

מתי בפעם האחרונה פרסמת את עצמך?

רבים חושבים כי בעת פתיחת העסק החדש יש לעשות קמפיין פרסומי מסויים, לפרסם מודעה קטנה בעיתון, לחלק 2000 פליירים ברחוב ולשלוח מיילים לכל החברים כדי שיפרסמו את עובדת פתיחת העסק. ובכן, זה לא פרסום רבותי! זה לצאת ידי חובה ולהגיד לעצמך "הנה פרסמתי וכמו שידעתי זה בכלל לא עוזר".

גישה שלילית ולא מתאימה לפרסום בלי עזרה וייעוץ מקצועי אכן יגרמו לכם להוצאה כספית גדולה ומיותרת ולטעם רע בפה במכל הקשור לפרסום. השאלה היא כיצד להתמודד עם סוגיית הפרסום בחוכמה וביעילות תוך הקפדה על חלוקת תקציב נכונה.

צעדים ראשונים למיתוג ופרסום נכונים

קחו יועץ מקצועי - איש המתמחה בעסקים מהתחום שלכם

מיתוג חדש - שנו את הלוגו או את צורת השם ותנו צורה חדשה לעסק שלכם

מבצעים - גבשו מדיניות מבצעים למצטרפים חדשים ומתנות ללקוחות הקבועים

קטלוג או פלייר חדש - בנו קטלוג חדש ומפואר לעסק וחלקו אותו לקהל הפוטנציאלי שלכם.

פרסמו בגוגל - פרסום וקידום אתרים בגוגל יכול לעשות פלאים לעסק שלכם אם תדעו לעשות זאת בחכמה ובעזרת אנשי מקצוע טובים.

מוצרי פרסום - שלחו ללקוחות מוצרי פרסום שלכם וחלקו אותם בכל הזדמנות שידעו שאתם קיימים וזוכרים אותם.

היו מוכנים לעשות שינויים כל הזמן. כשמשהו תקוע ולא עובד בעסק שלכם אל תחשבו על קיצוצים אלא על התרחבות, על יצירת משהו חדש בעסק שיוכל לסחוב אותו קדימה.

חביב שמעוני, יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

הכותב הוא חביב שמעוני, יזם ואיש עסקים, לשעבר מנכ"ל בכיר במעריב. מייסד המגזינים "את", ו- "גורמה".

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר