מס' צפיות - 1919
דירוג ממוצע -
טיפים לשיווק נכון באינטרנט
מאת: יוסי לוי 1 19/01/20 (09:40)

בשנת 2020 יהיה לכם מאוד קשה למצוא בעלי עסקים שאינם משווקים את העסק שלהם באינטרנט בצורה כזו או אחרת. עם ריבוי הפלטפורמות, שיטות העבודה והגורואים השונים לניו מדיה, קשה להחליט לעיתים מה לשווק בעסק שלנו ומתי. במאמר הזה ניתן לכם מספר טיפים חשובים לשיווק העסק שלכם באינטרנט מה שיעזור לכם לעשות סדר במבנה השיווקי שלכם ויביא לכם תוצאות טובות יותר בשיווק הדיגיטלי שלכם.

היו אותנטיים

שיווק דיגיטלי נכון כולל בתוכו מגוון רחב של שיטות עבודה, כלים ופלטפורמות, אבל כיום יותר מכל, הטיפ הטוב ביותר לשיווק נכון ויעיל של העסק שלכם הוא די פשוט, אותנטיות.

 

הכוונה שלנו כאן היא די הגיונית – במהלך היום נחשפים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לאלפי מסרים פרסומים מסחריים בכל יום, מה שאומר שלפרסומים שלכם קשה הרבה יותר לבלוט ולייצר עבורכם עסקאות. הפתרון לכך הוא לא לשים יותר כסף בפרסום הממומן, אלא פשוט לשווק את העסק שלכם בצורה אותנטית ומעניינת יותר.

 

כשאתם מנהלים תהליך של שיווק באינטרנט לעסק שלכם, ההמלצה היא להתמקד יותר בסיפורים אישיים שלכם ושל הלקוחות שלכם, לספר איך המוצרים שלכם משנים את החיים של הלקוחות, להראות את הערך הרב שהמוצרים שלכם יוצרים ללקוחות וכדומה. מודעות שמראות כמה המוצר שלכם טוב או נמכר במחיר זול יתקשו לשבור את תקרת הזכוכית ולייצר לכם תוצאה משמעותית.

עבדו מתוך אסטרטגיה ותכנית שיווקית מסודרת

רוב בעלי העסקים שמשווקים את העסק שלהם מודים כי הם לא עושים את מתוך אסטרטגיה מסודרת אלא מחליטים בכל חודש כמה כסף להוציא ועל איזה מודעות ופלטפורמות להוציא. שיטת עבודה ו יוצרת בלאגן בשיווק שלכם, לא מאפשרת לכם לתכנן קדימה ולבסוף גורמת לכם להפסיד כסף. ההמלצה שלנו היא לייצר בכל סוף שנה יעדים ומטרות לשנה החשה, להחליט מראש על תקציב שיווק מסודר ואף להחליט כמה כסף נוציא בכל פלטרפורמה. בצורה כזו אנו מוכנים לשיווק העסק שלנו כבר בתחילת השנה ופנויים לעסוק במהלך השנה בפיתוח עסקי ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות לביזנס שלנו.

פעלו במגוון פלטפורמות שונות

הקפידו לפעול בכמה פלטפורמות שונות כדי למקסם את היכולת השיווקית של העסק שלכם. קהל היעד שלכם כנראה נמצא במגוון פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, אתרי תוכן וכדומה. כדאי לכם מאוד לשווק את העסק שלכם בכל הפלטפורמות הללו בכדי להגיע למקסימום מקהל היעד שלכם ולפגוש אותו במגוון של מיקומים ואתרים.

הקפידו ללמוד ולהשתלם כל הזמן

ידע זה כוח. כדי שתכולו להיות מעודכנים בחידושים השונים בעולם הדיגיטל מומלץ מאוד להשתלם וללמוד באופן מתמיד על כל מה שקורה בעולם השיווק והפרסום. ידע מעשי בתחום הדיגיטל ייתן לכן את העצמאות לנהל את המערך השיווקי שלכם ואף לנהל ספקים חיצוניים בהצלחה.

היעזרו באנשי מקצוע במידת הצורך

התפקיד שלכם הוא לנהל את העסק שלכם ולא לעסוק באופן יומיומי וקבוע עם השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם. לכן אנו ממליצים במידת הצורך להיעזר באנשי מקצועי מובילים בתחום הדיגיטל והפרסום. אין ספק כי סיוע של איש מקצוע מעת לעת יכול לפתור לכם לא מעט בעיות ולקדם אתכם בצורה מהירה וקלה יותר.

 

מאחלים לכם המון הצלחה בשיווק הדיגיטלי שלכם.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר