מס' צפיות - 46
דירוג ממוצע -
איך ליצור קמפיין פרסום בגוגל, אבל כזה שיהיה רווחי
הפעלת קמפיין פרסום בגוגל הוא תהליך מרגש. תערובת של רגשות כמו התרגשות, חרדה, תקווה וציפייה עולים בראשם של אנשים שעומדים ללחוץ על כפתור ההפעלה בקמפיין חדש. אם אתם רק מתחילים את הקמפיין שלכם, יכול להיות שאתם לא בטוחים איך להתנהל הכי טוב, לכן במאמר זה המטרה שלנו היא קודם כל להרגיע אתכם. הצעדים שנעבור ביחד יבטיחו שבסיום הקמפיין יופקד יותר כסף לחשבון הבנק שלכם, ולא רק למימון האימפריה של גוגל.
מאת: LinkPower.co.il 25/06/20 (11:25)

ליצור קמפיין פרסום בגוגל זה כמו לאפות עוגה, אבל לפי מתכון

 

כדאי שתהיה לכם רשימת מילות מפתח, ותהליך מפורט שלב אחר שלב ליצירת קמפיין מעולה. קיצור תהליכים לא יעבוד פה.

 

אז בואו נדבר על הקמפיין שלכם, ונלמד את רכיבי המפתח ליצירת קמפיין רווחי של גוגל אדוורדס, מההתחלה ועד להצלחה.

 

מה הלקוחות שלכם מחפשים?

 

חושבים שאתם יודעים מה הלקוחות שלכם, הקיימים והפוטנציאליים, מחפשים כשהם מקלידים שאלות חיפוש בגוגל? המרכיב הראשון הוא לדעת מה הלקוחות מחפשים. אם הלקוחות שלכם אינם מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם בגוגל, ברור שלא יעזור לכם קמפיין פרסום בגוגל.

 

לכן, לפני שאתם מתלהבים מדי מיצירת הקמפיין הראשון שלכם, חשוב שתוודאו שיש באמת נפח חיפוש עבור מה שאתם הולכים להציע. הכלי לשימוש הוא כלי ההצעות למילות מפתח של פרסום בגוגל אדוורדס.

 

כשיש לכם מושג מה הלקוחות שלכם מחפשים, אפשר להתחיל

 

אתם מקלידים ביטויים שאתם חושבים שהלקוחות שלכם מחפשים, וגוגל מציעה לכם ביטויים דומים ורלוונטיים אחרים. גוגל תספר לכם גם באיזו תדירות אנשים מחפשים את הביטויים האלה, כמה מילות מפתח תחרותיות באדוורדס, וכמה יעלה לכם לפרסם כל מילת מפתח.

 

כל המידע הזה יעזור לכם לקבוע באילו מילות מפתח אתם רוצים להשתמש כשאתם מתחילים מסע שיווק באינטרנט. לפני שתתחילו להשתמש בכלי, ודאו שהאפשרויות המתקדמות מוגדרות. הכלי אמור להיות ממוקד כברירת מחדל לשולחן העבודה ולמחשבים ניידים, וזה מה שאתם רוצים, אלא אם כן אתם ממקדים את הקמפיין שלכם למכשירים ניידים בלבד.

 

בשלב הבא מקבלים תמונת מצב ראשונה

 

עכשיו לוחצים על התפריט שנפתח בעמודות ומקפידים לבדוק את התחרות, חיפושים חודשיים מקומיים ועלות משוערת לקליק. חוץ מזה תוכלו לראות את תחרות AdWords ואת העלות לקליק עבור כל מילת מפתח. המידע הזה יעזור לכם לנתח את הזדמנויות מילות המפתח.

 

וזה לא הכול. כשאתם מבצעים מחקר מילות מפתח עבור קמפיין פרסום בגוגל, מומלץ להשתמש בהגדרת סוג ההתאמה של מילת המפתח שנקראת "ביטוי". כך תוכלו לקבל תחושה מדויקת של כמה ביטויים רלוונטיים שיש בחדש.

 

עוד רגע וסיימנו (את הפעלת הקמפיין, לא את המדריך)

 

בסופו של דבר, כדי להשתמש בכלי מילות המפתח, פשוט הקלידו את הביטויים שאתם חושבים שיש סיכויים גבוהים שהלקוחות שלכם מקלידים בגוגל, מימין ל"מילה או ביטוי", ולוחצים על כפתור החיפוש.

 

כשכלי מילות המפתח מתרענן, תראו רשימה של רעיונות למילות מפתח בעמודה השמאלית, שמבוססים על הביטויים שהקלדתם בתיבת החיפוש. תראו גם את תחרות אדוורדס, את החיפושים החודשיים המקומיים, וכל הטור הימני הוא העלות המשוערת לקליק עבור כל מילת מפתח. הטור הזה מראה לכם כמה יעלה לכם כל ביטוי בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלכם.

 

עכשיו בואו נדבר רגע על כמה שאלות חשובות שכדאי שתשאלו את עצמכם על מנת להחליט אם לפרסם במילת מפתח מסוימת או לא.

 

האם חיפוש מילות המפתח נמצא בגוגל?

 

אם אין נפח חיפוש, זה אומר שאף אחד לא מקליד את הביטוי הזה בגוגל, ולכן אין טעם להתחיל קמפיין פרסום בגוגל על מילות מפתח שאף אחד לא מחפש.

 

האם הגולש שמחפש במילת מפתח זו יקנה את המוצר או השירות שלכם?

 

או שסביר יותר שהגולש סתם מבצע מחקר ללא כוונה לבצע רכישה? במילים אחרות, מהי כוונת מילת המפתח?

 

כשאתם מתחילים, תרצו לפרסם לפי מה שאנחנו מכנים מילות מפתח של "כוונת קנייה", שם ברור שהגולש רוצה לקנות.

 

בשורה התחתונה, אם יש לכם קמפיין פרסום מעולה, כל השאר זה בונוס

 

אבל אין סיבה לא להתחיל קמפיין פרסום בגוגל, אם אתם מקפידים על השלבים הנכונים שהסברנו כאן, ושהם קריטיים לחלוטין.

 

אם אתם עדיין מתחבטים או מתלבטים, מומחי קידום אתרים יעזרו לכם ליצור מודעות שמייצרות רווחים.

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר