אחד המקומות העמוסים בגבול תל-אביב רמת-גן הוא מסוף סבידור מרכז הכולל תחנת רכבת ,מסוף אוטובוסים הכולל בממוצע כ-3,000 אוטובוסים, חניון למכוניות ,וגם תחנת מוניות.
למרות שהמקום שופץ לאחרונה ,ועוברים בו ביום כ-100,000 איש יש בו מספר בעיות שיש לשים אליהם לב.
אחד המקומות העמוסים בגבול תל-אביב רמת-גן הוא מסוף סבידור מרכז הכולל תחנת רכבת ,מסוף אוטובוסים הכולל בממוצע כ-3,000 אוטובוסים, חניון למכוניות ,וגם תחנת מוניות.
למרות שהמקום שופץ לאחרונה ,ועוברים בו ביום כ-100,000 איש יש בו מספר בעיות שיש לשים אליהם לב.
פירוט הבעיות במסוף סבידור
1: אין צל בעמדות ההמתנה לאוטובוסים ,אלא רק בחניון של הצכוניות הפרטיות.
2: במקום יש רק שני תאי שירותים (אחד לגברים, ואחד לנשים) אשר צריכים לשרת מספר רב של אנשים.
3: בכניסה למסוף וברחובות הסמוכים לו אין נתיב תחבורה ציבורית (מה שגורם להרבה אוטובוסים לחכות לתורם).
4: תחנת המוניות תקועה באמצע המסוף כך שמספיק להוריד נוסע אחד כדי לעכב תנועה של אוטובוסים.
5: במקום יש מגרש חניה שיכולות לחנות בו 6,000 מכוניות ,למה אי-אפשר היה להסב זאת להקמת נתיבי תחבורה ציבורית.
מגרש החנייה הזה יפונה כנראה בעוד עשר שנים לטובת הקמת מגדלי מגורים ומשרדים, ואני תוהה למה לא ניתן היה לתת יתרון לאוטובוסים ולרכבת הקלה שאת הנוסעים שלהם מסוף זה אמור לשרת.
התשובה כפי שכתב בוב דילן כנראה נישאת ברוח.