בתחילת השבוע החליטה עיריית תל-אביב לייקר את מחיר החנייה למי שאינו תושב תל-אביב מ6.70 ל-12 ש"ח ,וכן יופחתו מספר מקומות החנייה ללא תשלום.
זה לא סוד שקשה מאוד למצוא מקומות חניה בתל-אביב כפי שתיאר אדיר מילר בסדרה "רמזור" אם ניקח בחשבון שנסללו שבילי אופניים, הורחבו המדרכות, עבודות הרכבת הקלה שלא נגמרות, והקצאת מקומות חניה לרכבים שיתופיים.
בתחילת השבוע החליטה עיריית תל-אביב לייקר את מחיר החנייה למי שאינו תושב תל-אביב מ6.70 ל-12 ש"ח ,וכן יופחתו מספר מקומות החנייה ללא תשלום.
זה לא סוד שקשה מאוד למצוא מקומות חניה בתל-אביב כפי שתיאר אדיר מילר בסדרה "רמזור" אם ניקח בחשבון שנסללו שבילי אופניים, הורחבו המדרכות, עבודות הרכבת הקלה שלא נגמרות, והקצאת מקומות חניה לרכבים שיתופיים.הובילו לכך שמשנת 2018 הוצאו 2,200 מקומות חניה בכחול-לבן,בעוד 11,900נוספו במגרשים (מה שהוביל חלק מהאנשים לשכור מקומות חנייה).
מטרת התכנית היא להקל על תושבי תל-אביב שלא מצליחים להחנות את רכבם סמוך למקום מגוריהם וכן העירייה מוצאת עוד מקור תקציבי שהרי נאמר שמי שעשיר צריך להתעשר עוד יותר.
אם נתעלם מהעובדה שהתשלום בחניונים השונים עולים הרבה מאוד כסף.
עיריית תל-אביב הודיעה שהתשלום במחירי החניה בכחול-לבן יוזלו ב-25% מאשר המחירים שלוקחים החניונים הפרטיים כאשר למי שיהיה תו חניה יוכל לחנות כפי שהיה קודם.
צריך לעודד אנשים להגיע לערים הגדולות בתחבורה ציבורית אבל כדי שזה יקרה צריך לצמצם את הזמן שלוקחות העבודות השונות.