מס' צפיות - 118
דירוג ממוצע -
היתרון שבפתיחת המנהרות בירושלים
ניתן לראות כי פתיחת ארבעת המנהרות אמורה להקל על התנועה בכביש מספר אחד, אבל היות ואין בהן נתיבי תחבורה ציבורית הם לא אמורים לעזור למי שיבחר להשאיר את הרכב הפרטי בבית, ולנסוע בתחבורה ציבורית . זה מאפיין את מדינת-ישראל שחושבים על דבר אחד ומתעלמים מבעיה אחרת.
מאת: רועי אורן 21/08/24 (01:49)

לפני כמה ימים חברה שאלה אותי אם קרה משהו טוב בימים האחרונים .

אמרתי לה שקרו הרבה דברים טובים רק שמשום מה לא מדווחים עליהם, והתחלתי לפרט בפניה את הידיעות שאספתי בינתיים.

הנה ידיעה נוספת ששייכת לתחום זה: ביום שלישי האחרון נפתח לתנועה השלב השני במיזם מנהרות הגבעה הצרפתית בירושלים.

חשוב לציין כי מיזם ההפרדה המפלסית הצומת הגבעה הצרפתית בירושלים אושר על-ידי שר התחבורה לשעבר וכיום שר החוץ ישראל כ"ץ עלות המיזם נאמדת במיליארד שקלים.

כזכור, לפני שנה נפתחו צמד המנהרות הראשון המוביל מהגבעה הצרפתית לפסגת זאב, והשבוע נפתח כאמור צמד המנהרות השני המאפשר נסיעה ברחוב יגאל ידין משכונת מלחה לאזור מעלה אדומים וים המלח.

ניתן לראות כי פתיחת ארבעת המנהרות אמורה להקל על התנועה בכביש מספר אחד, אבל היות ואין בהן נתיבי תחבורה ציבורית הם לא אמורים לעזור למי שיבחר להשאיר את הרכב הפרטי בבית, ולנסוע בתחבורה ציבורית .

זה מאפיין את מדינת-ישראל שחושבים על דבר אחד ומתעלמים מבעיה אחרת.

הכותב הוא אני כרגע סטודנט לתקשורת אשר כותב בנושאים שונים מספורט ועד רווחה ואקטואליה . כרגע אני לומד באוניברסיטה הפתוחה (אולי זה ישתנה בעתיד)

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר