ביום שישי הודיעו שני בכירים בענף החיפוש של "יאהו", כי האתר הוסיף למנוע החיפוש שלו אלגוריתם המכניס חדשות מעודכנות לתוך תוצאות החיפוש.
השניים, פול יו וז`אן-פרנסואה קרספו, כתבו בבלוג החברה כי האלגוריתם החדש, המבוסס על יכולותיו של מנוע החיפוש לזהות מתי המשתמש מחפש מידע על נושא חדשותי ומתי נושאים שונים ברשת מתעדכנים, מכניס לתוך עמוד תוצאות החיפוש כותרות אחרונות הקשורות לנושא, בלי להשמיט את התוצאות הבלתי-תלויות בזמן (כלומר ישנות יותר).
ההכרזה הזו היא בגדר הוצאת לשון למייקרוסופט, שעקב סירובה של יאהו לתת לה את מנוע החיפוש שלה קנתה את המתחרה הצעירה והמאוד לא-בשלה, "פאואר-סט". ואם תשאלו אותי - על שלושת המנועים (יאהו, לייב ופאוארסט) עדיף "אלטה-ויסטה" הישן והנאמן.
לבלוג של יאיר מור