מס' צפיות - 247
דירוג ממוצע -
הכוכב החדש בשמי הפרסום באינטרנט: תוכן וידאו
מאת: hi-d 07/12/09 (23:27)

 

הרוחות נושבות חזק בכיוון התוכן באינטרנט. תקציבי הפרסום המופנים למדיה האינטרנטית, הולכים וגדלים. ברמה הפרסומית הופך האינטרנט למדיה נוספת ומשמעותית. את מקומם של הבאנרים והטקסטים תופס הוידיאו והוא חייב להצטיין.

 

למה? כי באופן אמיתי וגורף אתה חייב לבלוט. קלות הדעת הבלתי נסבלת שבה קליק ואתה כבר לא שם, מאלצת את הפרסומאים והמשווקים להשקיע ולהמציא את עצמם מחדש בכל פעם. עם טכנולוגיה, בלי טכנולוגיה, ויראלי, בנאלי, מתוק, דרמטי, דוקומנטרי, הכל הולך, רק תענינו אותי על הדרך בבקשה.

 

הקלקה לא דומה ללחיצה על שלט הטלוויזיה

 
החכמה היא להקליק אותך פנימה ולא זה לא דומה לשלט הטלוויזיה. בטלוויזיה יש רגולציה, מסגרת זמן נתונה, ברייקים ארוכים וטרחניים של פרומואים ופרסומות,  והתוכן? לרוב רדוד-רייטינג ובשורה התחתונה מתייג אותך תחת הצופה שמבקש לעצמו בידור רדוד שהמכנה המשותף שלו נמוך.

 
הצורך לבלוט מגיע בסופו של דבר לדיון בדבר האמיתי תוכן, תוכן ועוד תוכן. את זה תמצא באינטרנט.

 וגוגל? מי שלא חיפש עם ילדיו תחת הערך טרויה וקיבל 576 טקסטים ארוכים בנושא שכל אחד מהם ארוך מהשני, לא יבין אימא לארבעה לעולם.

 
ואני שואלת את גוגל - למה לא ערכים בוידיאו?

סרטון קצר וממוקד בכל נושא, משהו שממנו אפשר להבין רגע במה מדובר ואז לבחור את המקום שבו אתה רוצה להעמיק ושם לבחור טקסט ממוקד.

 מה, הורים באשר הם לא נחשבים קהל יעד? ילדים שצריכים להבין משהו לא יבינו אותו טוב יותר באמצעות וידיאו ממוקד? עשו להם ולנו את הטובה הזאת והקליקו פנימה עוד מספר רב של גולשים מרוצים שיודו לכם באצבעות.

החזון הפרטי שלי

ערוץ אינטרנט משלי שיכיל את כל הסדרות והסרטים שאני אוהבת,  מהדורת חדשות נבחרת, כתבות בנושאים שמעניינים אותי, לינקים לדברים חדשים ומרתקים, מבזקים יומיים וכן גם פרסומות שידברו אלי באופן פרטי כאימא, כאישה, כיוצרת.

 

ועל כך אמרו אמן והקליקו עצמכם לדעת...

הכותבת היא צרו קשר: ארזה ליבנה | טל': 052-3424980 אימייל: arza@hi-d.co.il איילת דקל | טל': 054-2146744 אימייל: dklayelet@gmail.com

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר