מאז תחילת המאה הכירו פוליטיקאים, דיקטטורים בעיקר, את ערכו של החינוך האינדוקטרינרי (מוכוון אידאולוגיה) לנוער, על מנת כי כאשר יתבגרו ויגיע לפרקם הפוליטי יהוו הללו קאדרים שטופי מוח בשרות תועלתנים שטוחי אג'נדה חד ממדית.
2 ינואר 2012
שעורי האזרחות - שדה הקרב הפוליטי החדש
מאז תחילת המאה הכירו פוליטיקאים, דיקטטורים בעיקר, את ערכו של החינוך האינדוקטרינרי (מוכוון אידאולוגיה) לנוער, על מנת כי כאשר יתבגרו ויגיע לפרקם הפוליטי יהוו הללו קאדרים שטופי מוח בשרות תועלתנים שטוחי אג'נדה חד ממדית.
כך, בתחילת המאה תוכנתו דורות אחר דורות של נערים ונערות רוסים להיות קומוניסטים טובים הנתונים באפסר הבולשביקי המונע בעדם מלהבחין בכישלי המשטר הקומוניסטי תחתיו הם חיים.
והכיצד ניתן לדלג על ה"היטלר-יוגנד", אלו למצער כלל הנוער הגרמני של שנות השלושים אשר עבר תכנות אידאולוגי (אינדוקטרינציה) מוכוון מטרה, שטיפת מוח "נציונל סוציאליסטית" לתפארת הרייך השלישי. את תוצאות המונוליטיות האידאולוגית מוכוונת המטרה הזו חוו אבותינו בתאי הגאזים ושאר אירופה תחת מגפי הקלגס הנאצי.
והכיצד נישכח את שכנינו-אויבינו הפלשתינים אשר אף הם אימצו את האינדוקטרינציה הגרמנית לשטיפת מח ילדיהם לשם אספקת "בשר-מתאבדים" טרי, מודרך שינאת היהודים, לעת הצורך.
ברוכים הבאים למשרד הישראלי לתכנות-אידאולוגי-פוליטי המכנה גם "משרד החינוך" ולממונה בו על לימודי האזרחות לילדי ישראל הלא הוא אדר כהן, האינדוקטרינטור, המפמ"ר ירום הודו, איש "המכון הישראלי לדמוקרטיה" לשעבר (אהה, "המכון"! נו, בכך כבר אמרנו הכל), האחראי על חינוכם של ילדי ישראל ובמדה ונדייק יותר ללישת מוחם ויצירת פוסט יהודים, ציונים ודמוקרטים בהתאם למשנתו השמאלנית רדיקלית (הפלשתינית) הסדורה הדוגלת בהפיכת מדינת ישראל ממדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה הפלשתינים.
לימודי האזרחות תחת שרביטו של האג'נדתי אדר כהן בהקשר היהודי, הציוני והדמוקרטי צומצמו באורח שערוריתי ובכוונת מכוון, בעוד לימודי ה"נכבה" הפלשתינית וזכויות הפלשתינים הועצמו כעולות במשתמע על זכויות היהודים, אף הם באורח שערוריתי ושוב, בכוונת מכוון.
האדון המאד לא ניכבד אדר כהן (וחנפיו-משובטיו סביבו) לוקה בהתנהלות שערוריתית-פוליטית-אדמיניסטרטיבית על מנת לקדם את האג'נדה "הפלשתינית" שלו במלוא ה"מר"צ". להלן מקצת מפרי הילוליו הנוספים על מעלליו ה"פלשתינים":
1. כך, תיחמל החתרן הבילתי נלאה כהן כי קודמתו בתפקיד אחראית לימודי האזרחות (מתנחלת ממלכתית ערכית - טפו-טפו), תתפוטר (לאחר התנכלות וחסימת סמכויותיה), על ידי תשלום אדיר ממדים.על חשבון הציבור כמובן, כדמי שתיקתה והסתלקותה ללא מהומות מיותרות.
2. האיש נתפס פעמים רבות בסילוף עובדות או בהתעלמות מהן מבלי שטרח אף למצמץ בכל האמור להשלטת סמכותו והאידאולוגיה "הפלשתינית" הצרה, נוגדת הקונצנזוס הישראלי.
3. האיש לוקה תדיר בניגוד ענינים בולט אך מאשים את כל העולם ואחותו באותם ניגודי ענינים בהם לקונתו.
משהה פגישות עבודה העלולות לטעמו לעכב מרוצו לייסוד "מדינת ישראטין" ומקדם פגישות התומכות בנרטיב הפלשתיני באורח בלעדי.
4. האיש עוסק בפלילים (לכאורה) באשר משכתב במרמה את תוצאות פרוטוקוליי-ההצבעה בישיבות משרד החינוך הנוגדות את האג'נדה שלו ומפרסם קבל מורי האזרחות בישראל תוצאות שיקריות לכאורה, האוהדות נרטיב פלשתיני על פניהן.
5. קידם באורח שרירותי ובלתי הוגן את ספר לימודי האזרחות אשר ניכתב בהשתתפותו. זהו ספר שטיפת המוח "הפלשתינית" ללימודי האזרחות בעל התכנים הבעייתיים והשנויים עמוקות במחלוקת, הכוללים נרטיב פלשתיני ומגמדים זה הציוני,
6. האיש עמל לנתק את לימודי האזרחות מהמסד העובדתי היסטורי שלהם ולהעמידם באורח ציני ונכלולי על לימודי תכנים אזרחיים, אידאולוגים-אוניברסלים תלושי עובדות היסטוריות מוכחות וזאת על מנת כי יקל עליו לעוות את העובדות הנוגעות לסיכסוך הישראלי-פלשתיני בתואנות מתחסדות, שקריות ומתעתעות.
7. עיכב בשנה (!) את ספר לימודי האזרחות של פרופ' דיסקין (ספר עובדתי אובייקטיבי באשר לסיכסוך), בתואנת ניגוד אינטרסים בעוד שקידם את הספר בהשתתפותו למרות אותו ניגוד אינטרסים שלו עצמו נגדם טען באשר לפרופ' דיסקין, אותו ספר המקדם הנרטיב הפלשתיני.
קיימים עוד מתווי התנהלות בעיתית הנימצאת בתחום האפור של פלילים לכאורה, או למצער מעילה באמון תושבי ישראל של האיש הרע הלזה אך אנו מבכרים לא לגלוש לקטנות. הנאמר לעיל, המגובה בעדויות בכירים רבים במשרד החינוך דיו על מנת להכניס לפעולה דחופה וחסרת פניות את שר החינוך גדעון סער (אך אנו מעריכים כי זאת לא יקרה, לא עם גדעון סער).
פעילותו החד אג'נדתית של אדר כהן מובלת על ידי ומשתלבת יפה במגמה הכללית מטעם ה"קרן לישראל חדשה" המגובה לוגיסטית וממונית בממשל האמריקני, בקרנות ערביות ובאיחוד האירופי להחליש את ישראל באמצעות תקיעת טריזים עמוקים במרקם החברתי והצבאי הישראלי, תוך שימוש נלוז וניבזי במערכת המשפט הישראלי כנגד הציבור הישראלי וקיומו. בכך, להביא את מדינת ישראל על ברכיה ולאלצה לקבל תכתיבי הערבים דרך משרתיהם באיחוד האירופי וממשל ארה"ב, אשר בסופם תהפוך מדינת ישראל למדינה פלשתינים בעלת מיעוט יהודי היא "מדינת כל אזרחיה". וכך, חודרות זרועות התמנון הללו המשומנות בכסף אנטישמי ומוסלמי לכל פינה "בילתי-בחירה" במנגנון החברתי והשלטוני הישראלי כגון: התקשורת, האקדמיה, מערכת המשפט, משרדי החינוך והחוץ, פיקוד הצבא, המשטרה והשב"כ וכדומה.
ראו גם ראו את "הטלוויזיה החינוכית", מעוז השמאל הקיצוני-רדיקלי-אנרכיסטי (רשימת עוכרי ישראל המכהנת שם היא הנותנת - קרן נויבך, רינו צרור, טלי ליפקין שחק, מאיה בנגל ומשובטיהם), זו האקס-טריטוריה האוטונומית בתוככי משרד החינוך הישראלי. "החינוכית" ו"לימודי האזרחות" באים ללפות בתנועת מלקחיים את מוחם של ילדי ישראל וללושם לכיוון "הנכון". הוסף על כך את "ימי ההשתלמות" אשר "הקרן לישראל חדשה" הידועה לשמצה, באמצעות זרועה החתרנית בישראל: "שתיל", העורכת השתלמויות הכוונה-אידאולוגית של הנרטיב הפלשתיני עבור מורים במדינת ישראל על מנת שיקדמו נרטיב זה על חשבון הנרטיב היהודי, הציוני והדמוקרטי בשעורים כלליים יחדיו עם שעורי האזרחות. וכך מושלמת הלפיתה המצמיתה מכל הכיוונים של ילדינו באין מושיע. בניהם של אותם הזדים, אלו אשר בעבר חמסו את נפש ילדי תימן להעבירם דוקטרינת קומוניסטיות הזויות, הם הללו החומסים את נפשם של ילדינו היום. אפשר ואלו מילים גבוהות אך הנזק ארצי להלל ונוגע בכל אזרח איכפתי במקומותינו.
הערה: הסוכן הזר המשופע בממון אנטישמי, "הקרן לישראל חדשה", באמצעות זרועה הביצועית בישראל "שתיל" עורכת סמינרי הכוונה-אידאולוגית "פלשתינית" לחיילי סדיר ומילואים באורח קבע בחסות הפיקוד הבכיר הצה"לי ולמרות תלונות קשות המגיעות מצד החיילים באשר לקיום הסמינרים הללו. אלא שהתלונות לעולם נעצרות אצל הקצונה הבכירה הצה"לית (והמבין יבין). בסמינרים אלו נדון בעיקר הנרטיב הפלשתיני, זכויות הפלשתינים על ארץ ישראל, בעייתיות זכויות היהודים בארץ ישראל, "הנכבה" הפלשתינית וה"כיבוש" הישראלי. ובקצרה, מוחם של חיילי צה"ל נישטף להביאם לתמיכה ב"מדינת כל אזרחיה הפלשתינים" תוך קיעקוע המוטיבציה שלהם להלחם. אכן, המקבילה כאן לענין לימודי האזרחות לילדינו הינה יותר מאקראית. התאום לכאורה בין "חיל החינוך" הצה"לי לבין "אגף לימודי האזרחות" במשרד החינוך הינו מחריד ואמור לזעזע אמות הסיפים, אך הוא לא....הנושא מושתק ואינו זוכה לחשיפה תקשורתית מסיבות מובנות.
נושא חדירת "הקרן לישראל חדשה" לתוככי צה"ל ענינו התנהלות הפיקוד הבכיר הצה"לי הנגועה בפוליטיקה. אך בתחום זה "אין עם מי לדבר". פיקוד צה"ל המחזיק ברובו המוחלט באג'נדת שמאל רדיקלי (ראה שטף האלופים המשתחרר הפונים כלהקת אווזים מגעגעת וממושמעת, רובם ככולם לכיוון הפוליטי השמאלני עד קיצוני), משתף פעולה אם במעשה ואם במחדל עם מגמות הפילוג בעם בעוד שהממונה על הצבא, הוא שר הביטחון מוביל הלכה ולמעשה מגמה זו מטעמים פוליטים צרים ולאו דווקא אידאולוגים. ממשלת ישראל חייבת היתה לכן להיכנס בעבי הקורה אך אנו הרי כבר יודעים כי אינה מסוגלת וכשירה לכך.
והיכן שר החינוך גדעון סער בכל הענין המאוס הזה? הוא וודאי משחת זמנו תוך שמעמל את שרירי קיבורת זרועו בהרמת כוסיות קוקטייל בעוד אחד מהארועים הנוצצים הסובבים את "החינוך" במדינת ישראל או מכלה שעותיו כחביבם של העיתונאים תואמי הפוליטרוק-המפמ"ר אדר כהן בראיונות מחניפים למילייה הנכון.
גדעון סער אינו יוצא דופן בכך (למעט היותו שייך לכאורה למחנה הלאומי, כן וודאי), קדמו לו אינדוקטרינטורים ידועים לשמצה ושנויים במחלוקת עמוקה כשולמית (השוטמת הידועה) אלוני, יוסי (הבלוי וההזוי) שריד ויולי (חדלת האישים) תמיר. הללו הפכו את משרד החינוך ממשרד ממלכתי האחראי על חינוך ילדי ישראל ברוח היהודית, ציונית ודמוקרטית, תחת כנפי הקונצנזוס הישראלי האוטנטי, למשרד רווי משובטיהם המשרת בעיקר (לא בלבד אך בעיקר) אג'נדה שולית, הבזויה ואינה מקובלת בעיקרה על מרבית הציבור הישראלי, זו האג'נדה השמאל-רדיקלית המונחתת על ראש ילדינו תוך כפיה-אידאולוגית בוטה (ויסלחו לנו אותם במשרד החינוך ומוריו שאינם עונים להגדרות לעיל- אך אלו לדאבוננו אינם רבים).
הדברים לעיל לא ארעו בכדי. המטרה מאחורי הפיכת לימודי האזרחות במשרד החינוך ל"סניף של מר"צ - חד"ש" היתה סדורה וברורה העוקבת אחר מורי הדרך "הנערצים" של ראשית שנות השלושים בגרמניה (השחורה-חומה) דהיינו, לגדל דור חדש אשר עם הגיעו לבשלות פוליטית יידע להטיל את הפתק המתאים לחריץ הקלפי במקרה הטוב ו/או לשמש כקאדרים אנרכיסטים המוכנים אידאולוגית למלחמת אזרחים אלימה בשנואי נפשם "היהודים". לא בכדי מפריחים דוברי שמאל קיצוני בישראל מאווייהם לפרוץ מלחמת אזרחים ולחיסול (אכן פיזי - ובן אליעזר אינו היחיד, ראה תגובונים בעיתון "הארץ" לאלפיהם), של מתנגדיהם האידאולוגים ממחנה הימין.
הממונים על לימודי האזרחות חייבים להלך בנושא זה, עקב רגישותו ומשקלו לעיצוב עתיד ילדינו ומהם לעיצוב פני כלל מדינת ישראל, על בהונות רגליהם, כמהדסים על גבי ביצים. בלא שחשנו בכך, יונקת הבוקא-ומבולקה החברתית הישראלית ד'היום, המועצמת על ידי גורמים אנרכיסטים מהשמאל הרדיקלי בתקשורת, כולל הסתה להשתמטות משרות צבאי ואזרחי של מאות אלפי צעירים ברי גיס במצטבר (חילונים...חילונים - את חלקם הניכבד ראינו הקיץ בכיכרות), עקב חינוך "ממלכתי" קלוקל ומעוות בעבר ועד עצם ימינו אלה על ידי שרלטנים אידאולוגים השמים עצמם לסמכות רוחנית ואידאולוגית על ילדינו בבורשם ובחומסם תוך כדי תהליך את רצונותינו ומאוויינו באשר לילדינו ועתידם (ראה דוגמת תיכון עירוני א' בתל-אביב, וזו אינה היחידה כמובן), אשר באורח בלתי נימנע בהתבגרם, הופכים לדורות מבולבלים אשר סיבת ישיבת העם היהודי בארץ ישראל הולכת ופורחת ממוחם.
חייב אדם להיות בנוי מחומרים ערכיים סרוחים ומתמקמקים במיוחד על מנת שתהיה לו החוצפה, עזות המצח, בעל גישת "אני ואפסי עוד" לשוות בנפשו ולהאמין כי הוא נימשח משיחי-השמאל להפיץ את בשורתו האישית, החד אג'נדתית, הפנאטית לכלל ילדי ישראל תוך התעלמות ובוז בוטה ביסודות הקמתה וקיומה באקלים הגאו-פוליטי המזרח-תיכוני של מדינת ישראל וברצונו של מרבית הציבור.
כפי שאנו מדירים ומונעים ניזקי המחבלים בקיומה של מדינת ישראל בשטחי ענין אחרים, חייבים אנו לשחרר האיש וכל משובטיו "המחנכים" עמו מניתוב לימודי האזרחות של ילדי ישראל ולהציב תחתם אנשים ערכיים, מוכשרים, ממלכתים, אובייקטיבים, הדבקים בעובדות חסרות פניות, אשר טובת מדינת ישראל היא בלבד לנגד עיניהם.
סימוכין:
גיל ברינגר - מקור ראשון - מהפכה אזרחית - מומלץ לקריאה כמאמר משלים לאמור לעיל
http://www.blacklabor.org/wp-content/uploads/2011/12/adar-makorishon.pdf
אני מורה פוליטי - בחסות "שוברים שתיקה"
http://www.kr8.co.il/brportal/br/p102.jsp?arc=208637
סולידריות שיח' ג'ראח - אני מורה פוליטי
http://www.justjlm.org/1200
המפלגה הקומוניסטית הישראלית - אני מורה פוליטי
http://maki.org.il/he/democracy/133-news/11070-----q--q
אהרון רול
amroll@sympatico.ca