#rightBanners#
#centerBanners#
איתי ניר 25.08.09 (12:47)
כל ארגון, חברה ואפילו עסק בינוני או קטן, צוברים במהלך שנות פעילותם מידע וידע רב. היקף המידע בתוך ארגון ממוצע גדֵל פי שניים תוך חצי שנה עד שנה.   מידע זה הוא נכס...
גל אוברציגר 20.07.09 (00:55)
מהירות החיבור לאינטרנט משתנה בכל רגע נתון ותלויה במספר גורמים :א. העומס על רשת האינטרנט העולמית.ב. העומס על רשת האינטרנט הישראלית.ג. העומס על קווי האינטרנט של ספק האינטרנט שלכם.ד. העומס על מרכזיית...
פלוטו בע"מ 07.07.09 (16:54)
כאשר מדברים על מיתוג באינטרנט, הכוונה אינה רק לעסקים הפועלים למטרת רווח, אלא גם לארגונים הפועלים לגיוס משאבים לטובת מטרות חברתיות או אנושיות, ואשר תרומות וחסויות הם הבסיס הכלכלי העיקרי לפעילותם.
פלוטו בע"מ 01.06.09 (16:53)
יחס המרה – כך תגדילו רווחים מחנות האינטרנט שלכם מבחינת בעלי אתרים רבים, יש רק סטטיסטיקה אחת חשובה: מספר הגולשים שנכנסו לאתר. אין אנו מפחיתים בערכו של נתון זה, אך תסכימו איתנו שהמטרה היא שאותם גולשים...
פלוטו בע"מ 25.05.09 (12:47)
הסיפור הוא מוכר וחוזר על עצמו. לקוח עושה נכון ופונה לחברת קידום אתרים שתזניק את האתר שלו קדימה. ואכן, עם תחילת העבודה, דו"ח הדירוגים במנוע החיפוש של גוגל, הראה קפיצות משמעותיות במילות מפתח נבחרות....
פלוטו בע"מ 24.05.09 (17:10)
פעולת קידום האתרים (SEO) נחלקת לשניים: קידום אתרים פנימי (ONSITE) וקידום אתרים חיצוני (OFFSITE).
פלוטו בע"מ 21.05.09 (11:58)
לפי סקרים על התנהגות גולשים באתרי אינטרנט נמצא כי גולש ממוצא שוהה באתר עד 8 שניות, אם בזמן זה לא זיהה את הצורך שלו באתר הוא יוצא ועובר לאתר אחר.
zvidoc 19.05.09 (18:06)
הציטוט מטה התקבל כדוא"ל אשר מועבר בין חברים, וכזה הוא. אך גם בין חברים יש אמת מידה אשר צריכה להישמר.
פלוטו בע"מ 19.05.09 (15:50)
בניתם אתר מסחרי ועיצבתם אתר מכירות לתפארת, הוא אפילו מקודם יפה מאוד בגוגל ונהנה מ"טראפיק" (כמות כניסות) נכבדה. אבל מה הבעיה? אין קונים.
פלוטו בע"מ 18.05.09 (16:15)
לצערינו, נטייה של רבים מבעלי אתר סחר (חנות מקוונת), היא להזניח את קידום האתר במנועי החיפוש. באופן טבעי, הדגש באתרי מסחר אלקטרוני הוא להניע את הגולש לבצע פעולת קנייה. עושים זאת על ידי הצגה גראפית...
דוא"ל:
סיסמה:
 זכור סיסמה
#leftBanners#