אחרי ש"כוכב נולד" מגלה סימנים של חולשה (מישהו בגיל 20+ עוד צופה בשטות הזו?), גם תופעת ה"קאברים לכל דבר שזז" מתחילה להירגע, ואמני ישראל מחפשים להם דרכים אחרות לכבוש את גלגל"צ.
הפתרון החדש - "גנוב לחנים משנות השמונים". ההגיון? שנות השמונים היו עשור מצוין מבחינה מוזיקלית, שנות השמונים היו מזמן, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם*.
והציבור אכן משלם - אחרי ש"טיפה" של אמילי קרפל חרך את האוזניים של מאזיני הרדיו (בלי לשלם שקל תמלוגים לקייט בוש), מגיעים "גולשים" של אסף אמדורסקי ו"נמשים" של אמילי קרפל (שוב?!) ומעלים באוב את "Steppin' Out" של ג'ו ג'קסון מ-82' (כפי שמסביר זאת באריכות בן שלו) בדרכם לצמרת המצעדים.
קרפל, למודת קרבות אולי, מציינת על עטיפת הסינגל שהוא "נכתב בהשפעת השיר". אמדורסקי, מתוחכם יותר, גונב בצורה מספיק חכמה, שלא יסתבך אותו בפלילים אבל זה לא מוסיף לו הרבה כבוד. והציבור מטומטם כאמור, והוא לא מכיר, לא מתעניין וגם לא ממש איכפת לו. העיקר שיש גוד טיים, ולעזאזל המקוריות. אחרי הכל רק לפני רגע היינו תקועים עם קאברים של סינרגיה...
ג'ו ג'קסון בצמרת המצעד הישראלי, מוריסי והניו יורק דולז לייב בגני התערוכה, איר סופליי ומודרן טוקינג ממלאים אולמות - יש מצב שמישהו מארגן לי למחשב את "קראטקה"?!
רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים!לחצו כאן
גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.
תגובות
למאמר זה התקבלו 1 תגובותלכתבה זו התקבלה תגובה אחתלמאמר זה לא התקבלו תגובות
לקריאת כל התגובות ברצף
1.
אני לא מבין את שגיא נאור ל"ת
אתה לא מפרשן את המוזיקה
אתה לא עורך דין
ולפחות הם לא מצוטטים מהביטלס פינק פלויד ושלמה ארצי ונשמעים כמו קרן פלס... אז מה הבעיה? לעשות כותרות? חוץ ממני אף אחד לא מגיב, כי אתה מתעסק בשטויות, תיהיה אמיתי בעצמך. זה לא בריא להיות מרמר נכון?