1. |
ילדים לא בבית ספר !!!! ל"ת
לכבוד 3/9/08
ד"ר סולי נתן
מנהלת מחוז המרכז
משרד החינוך
שלום רב,
הנדון: תשובתך לילדי ברקן היושבים בבית מזה 4 ימים (לא החלו את שנה"ל תשס"ט)
קיבלנו היום אחה"צ את מכתב תשובתך לבקשתנו (כפי שהוצגו בפגיה שנערכה ביום ב' ה 1/9/08 עם נציגייך), לכבד את עובדת היות ילדינו רשומים בחטיבת הביניים היובל בראש העין ולאפשר להם להתחיל את שנה"ל שם.
לצערנו, לא קיבלנו תשובה מנומקת ומספקת לשאלותינו, כפי שנשאלו בפגישה המצוינת לעיל.
שאלות אלו מטרידות את מנוחתנו ולכן נשאל אותן שוב ע"ג מכתב זה :
1. כיצד פוגע מעבר 3 בנות מכתה ח' ו- 14 ילדים (בנים ובנות) מכתה ז' באזור
המיפוי? והרי מדובר בקבוצה קטנה שילדיה נרשמו באופן פרטני באישור
הרשויות!
להזכירך, בידינו מכתב מטעם מנהל אגף החינוך בראש העין (מכתב שהוצג בפני נציגייך), המעיד במפורש, כי קליטת ילדי ברקן לא תגרום לתוספת כתות הן בשנה"ל הנוכחית והן בשנים הבאות.
להזכירך, מעבר ילדנו לא גרם לסגירת כתה באריאל ולא לפיטורי מורים, נהפוכו, ידוע לנו, כי נקלטו מורים חדשים, במערכת החינוך באריאל.
2 . כיצד מוסברת העובדה, כי עשרות מילדי אריאל וברקן לומדים בבתי- ספר מחוץ לאריאל , מבלי שאת או איש מטעמך מנע מהם לעשות כן.
עובדה - קבוצה מילדי ברקן לומדת בביה"ס היסודי בשערי תקווה
עובדה - ילדים מברקן ואריאל , כולל מחטיבת הביניים לומדים בכפר הירוק
עובדה - ילדים מברקן ואריאל, לומדים בבתי ספר בתל-אביב.
עובדה - מאז ומתמיד למדו חלק מילדי אריאל וברקן בבתי ספר מחוץ לאריאל.
3. באם היינו רושמים את ילדינו לביה"ס בת"א, או בפ"ת, או בכפר הירוק,
האם היו הם לומדים בביה"ס נכון להיום ולא יושבים בבית? (נראה לנו
שהתשובה לשאלה זו היא- כן!!)
4. תמוה בעינינו, מדוע החלטת שלא תאפשרי לימודים דווקא בראש העין?
או, דווקא לקבוצת הילדים שלנו?
5. הגענו ביום ד שעבר למשרדך על מנת לדבר אל ליבך לסייע לנו בהסעות.
הגענו בתום לב, ביושר ובכנות, מתוך ידיעה כי קראת את מכתבינו וכי
בקיאה את במתרחש במחוז שבאחריותך, ולכן יודעת את, כי ילדנו רשומים
לראש העין.
הגענו אליך בידיעה כי המעבר של ילדנו נעשה ע"פ מנהל תקין, באישור
הרשויות!! המסמכים שהוצגו בפני נציגייך מעידים על כך.
באם לא היינו מגיעים למשרדך ו"מגלים לך את העובדות " האם היו ילדנו
לומדים היום בביה"ס ולא יושבים בבית?? (נראה לנו כי לשאלה זו
התשובה חיובית)....
6. מדוע לפגוע בילדינו?
7. האם היית מרגישה שלמה רגועה ומסופקת, באם מישהו היה כופה על
בתך או נכדתך ללמוד בביה"ס בניגוד לרצונה? במיוחד בגיל
חטיבת הביניים (לא גיל ביה"ס היסודי) במיוחד אם שיבוצה בביה"ס
כרצונה נעשה באישור הרשויות? האם לא היית בוחרת לבתך, או נכדתך
ביה"ס שאליו תרצה לקום בחשק כל בוקר ובמוטיבציה ללמוד, על מנת
לרכוש כלים והשכלה להמשך דרכה בחיים?
כולנו נבונים, בעלי תפקידים המבינים ראייה מערכתית מהי, אולם במקרה דנן, מדובר בקבוצה קטנה פרטנית, לא במעשה גורף, לא במעשה מזיק, ולכן אין ליחס לו פגיעה מערכתית.
לכולנו ידועות ומוכרות בעיות הנוער: התרופפות ערכים, חוסר הכבוד ההדדי, ההתנתקות לעיתים מהסביבה, חוסר ההקשבה, חוסר רגישות לסובבים, הקושי בהדברות והבריחה לשימוש בכוחנות, באלימות (פיסית, מילולית ורגשית) במדינת ישראל.
האם לדעתך, חשיפת קבוצת הנוער שלנו (מברקן) לאופן ההדברות שלנו (שלך גברת סולי נתן, עם הוריהם) לפניותינו החוזרות לפגישה אישית עמך, ולסירובך, האם אלו מהווים דוגמה ללמידה של הדברות מכובדת? עניינית? מתוך כבוד הדדי? מתוך רצון לפתור בעיות בדרכים יצירתיות ללא שימוש בכוחנות?
אנו מעוניינים להעניק לילדנו כלים ערכיים להתמודדות והתנהלות בחיים ולצורך כך על כולנו להוות דוגמה לכך ולפעול בכיוון זה ברגישות מירבית .
מקווים אנו, שתקראי מכתב זה מתוך פתיחות, ורגישות.
מקווים אנו, שתשקלי מחדש, כיצד להתוות לילדים הללו את הדרך, מתוך רצון לתמוך בהם ולכוונם, להיות בוגרים קשובים ורגישים כך שיהפכו בעתיד לאזרחים אופטימיים , יצרניים, אוהבים ותורמים לחברה.
מקווים אנו, שתעני לבקשתנו ותאפשרי ל 17 מילדי ברקן, להתחיל את שנת הלימודים בביה"ס בראש העין.
להתייחסותך , לתשובותייך לשאלותינו נודה.
בברכה
ועד הורי ילדי ברקן
העתק: ח"כ זבולון אורלב
שלומית עמיחי ג€“ מנכל"ית משרד החינוך
ד"ר איציק תומר משנה למנכ"לית משרד החינוך
עו"ד רות יפה ג€“ יועצת משפטית מחוז המרכז
מר אסף דנטר ג€“ מנהל אגף המיפוי ג€“ ירושלים
גב' ניצה שטרנהיים ג€“ מפקחת מתאמת על יסודי מ"מ
גב' ורד סוויד- יועצת רוה"מ לענייני חברה
גב' אתי בנימין- יו"ר ועד הורים ארצי
לכבוד 3/9/08
ד"ר סולי נתן
מנהלת מחוז המרכז
משרד החינוך
שלום רב,
הנדון: תשובתך לילדי ברקן היושבים בבית מזה 4 ימים (לא החלו את שנה"ל תשס"ט)
קיבלנו היום אחה"צ את מכתב תשובתך לבקשתנו (כפי שהוצגו בפגיה שנערכה ביום ב' ה 1/9/08 עם נציגייך), לכבד את עובדת היות ילדינו רשומים בחטיבת הביניים היובל בראש העין ולאפשר להם להתחיל את שנה"ל שם.
לצערנו, לא קיבלנו תשובה מנומקת ומספקת לשאלותינו, כפי שנשאלו בפגישה המצוינת לעיל.
שאלות אלו מטרידות את מנוחתנו ולכן נשאל אותן שוב ע"ג מכתב זה :
1. כיצד פוגע מעבר 3 בנות מכתה ח' ו- 14 ילדים (בנים ובנות) מכתה ז' באזור
המיפוי? והרי מדובר בקבוצה קטנה שילדיה נרשמו באופן פרטני באישור
הרשויות!
להזכירך, בידינו מכתב מטעם מנהל אגף החינוך בראש העין (מכתב שהוצג בפני נציגייך), המעיד במפורש, כי קליטת ילדי ברקן לא תגרום לתוספת כתות הן בשנה"ל הנוכחית והן בשנים הבאות.
להזכירך, מעבר ילדנו לא גרם לסגירת כתה באריאל ולא לפיטורי מורים, נהפוכו, ידוע לנו, כי נקלטו מורים חדשים, במערכת החינוך באריאל.
2 . כיצד מוסברת העובדה, כי עשרות מילדי אריאל וברקן לומדים בבתי- ספר מחוץ לאריאל , מבלי שאת או איש מטעמך מנע מהם לעשות כן.
עובדה - קבוצה מילדי ברקן לומדת בביה"ס היסודי בשערי תקווה
עובדה - ילדים מברקן ואריאל , כולל מחטיבת הביניים לומדים בכפר הירוק
עובדה - ילדים מברקן ואריאל, לומדים בבתי ספר בתל-אביב.
עובדה - מאז ומתמיד למדו חלק מילדי אריאל וברקן בבתי ספר מחוץ לאריאל.
3. באם היינו רושמים את ילדינו לביה"ס בת"א, או בפ"ת, או בכפר הירוק,
האם היו הם לומדים בביה"ס נכון להיום ולא יושבים בבית? (נראה לנו
שהתשובה לשאלה זו היא- כן!!)
4. תמוה בעינינו, מדוע החלטת שלא תאפשרי לימודים דווקא בראש העין?
או, דווקא לקבוצת הילדים שלנו?
5. הגענו ביום ד שעבר למשרדך על מנת לדבר אל ליבך לסייע לנו בהסעות.
הגענו בתום לב, ביושר ובכנות, מתוך ידיעה כי קראת את מכתבינו וכי
בקיאה את במתרחש במחוז שבאחריותך, ולכן יודעת את, כי ילדנו רשומים
לראש העין.
הגענו אליך בידיעה כי המעבר של ילדנו נעשה ע"פ מנהל תקין, באישור
הרשויות!! המסמכים שהוצגו בפני נציגייך מעידים על כך.
באם לא היינו מגיעים למשרדך ו"מגלים לך את העובדות " האם היו ילדנו
לומדים היום בביה"ס ולא יושבים בבית?? (נראה לנו כי לשאלה זו
התשובה חיובית)....
6. מדוע לפגוע בילדינו?
7. האם היית מרגישה שלמה רגועה ומסופקת, באם מישהו היה כופה על
בתך או נכדתך ללמוד בביה"ס בניגוד לרצונה? במיוחד בגיל
חטיבת הביניים (לא גיל ביה"ס היסודי) במיוחד אם שיבוצה בביה"ס
כרצונה נעשה באישור הרשויות? האם לא היית בוחרת לבתך, או נכדתך
ביה"ס שאליו תרצה לקום בחשק כל בוקר ובמוטיבציה ללמוד, על מנת
לרכוש כלים והשכלה להמשך דרכה בחיים?
כולנו נבונים, בעלי תפקידים המבינים ראייה מערכתית מהי, אולם במקרה דנן, מדובר בקבוצה קטנה פרטנית, לא במעשה גורף, לא במעשה מזיק, ולכן אין ליחס לו פגיעה מערכתית.
לכולנו ידועות ומוכרות בעיות הנוער: התרופפות ערכים, חוסר הכבוד ההדדי, ההתנתקות לעיתים מהסביבה, חוסר ההקשבה, חוסר רגישות לסובבים, הקושי בהדברות והבריחה לשימוש בכוחנות, באלימות (פיסית, מילולית ורגשית) במדינת ישראל.
האם לדעתך, חשיפת קבוצת הנוער שלנו (מברקן) לאופן ההדברות שלנו (שלך גברת סולי נתן, עם הוריהם) לפניותינו החוזרות לפגישה אישית עמך, ולסירובך, האם אלו מהווים דוגמה ללמידה של הדברות מכובדת? עניינית? מתוך כבוד הדדי? מתוך רצון לפתור בעיות בדרכים יצירתיות ללא שימוש בכוחנות?
אנו מעוניינים להעניק לילדנו כלים ערכיים להתמודדות והתנהלות בחיים ולצורך כך על כולנו להוות דוגמה לכך ולפעול בכיוון זה ברגישות מירבית .
מקווים אנו, שתקראי מכתב זה מתוך פתיחות, ורגישות.
מקווים אנו, שתשקלי מחדש, כיצד להתוות לילדים הללו את הדרך, מתוך רצון לתמוך בהם ולכוונם, להיות בוגרים קשובים ורגישים כך שיהפכו בעתיד לאזרחים אופטימיים , יצרניים, אוהבים ותורמים לחברה.
מקווים אנו, שתעני לבקשתנו ותאפשרי ל 17 מילדי ברקן, להתחיל את שנת הלימודים בביה"ס בראש העין.
להתייחסותך , לתשובותייך לשאלותינו נודה.
בברכה
ועד הורי ילדי ברקן
העתק: ח"כ זבולון אורלב
שלומית עמיחי ג€“ מנכל"ית משרד החינוך
ד"ר איציק תומר משנה למנכ"לית משרד החינוך
עו"ד רות יפה ג€“ יועצת משפטית מחוז המרכז
מר אסף דנטר ג€“ מנהל אגף המיפוי ג€“ ירושלים
גב' ניצה שטרנהיים ג€“ מפקחת מתאמת על יסודי מ"מ
גב' ורד סוויד- יועצת רוה"מ לענייני חברה
גב' אתי בנימין- יו"ר ועד הורים ארצי
לכבוד 3/9/08
ד"ר סולי נתן
מנהלת מחוז המרכז
משרד החינוך
שלום רב,
הנדון: תשובתך לילדי ברקן היושבים בבית מזה 4 ימים (לא החלו את שנה"ל תשס"ט)
קיבלנו היום אחה"צ את מכתב תשובתך לבקשתנו (כפי שהוצגו בפגיה שנערכה ביום ב' ה 1/9/08 עם נציגייך), לכבד את עובדת היות ילדינו רשומים בחטיבת הביניים היובל בראש העין ולאפשר להם להתחיל את שנה"ל שם.
לצערנו, לא קיבלנו תשובה מנומקת ומספקת לשאלותינו, כפי שנשאלו בפגישה המצוינת לעיל.
שאלות אלו מטרידות את מנוחתנו ולכן נשאל אותן שוב ע"ג מכתב זה :
1. כיצד פוגע מעבר 3 בנות מכתה ח' ו- 14 ילדים (בנים ובנות) מכתה ז' באזור
המיפוי? והרי מדובר בקבוצה קטנה שילדיה נרשמו באופן פרטני באישור
הרשויות!
להזכירך, בידינו מכתב מטעם מנהל אגף החינוך בראש העין (מכתב שהוצג בפני נציגייך), המעיד במפורש, כי קליטת ילדי ברקן לא תגרום לתוספת כתות הן בשנה"ל הנוכחית והן בשנים הבאות.
להזכירך, מעבר ילדנו לא גרם לסגירת כתה באריאל ולא לפיטורי מורים, נהפוכו, ידוע לנו, כי נקלטו מורים חדשים, במערכת החינוך באריאל.
2 . כיצד מוסברת העובדה, כי עשרות מילדי אריאל וברקן לומדים בבתי- ספר מחוץ לאריאל , מבלי שאת או איש מטעמך מנע מהם לעשות כן.
עובדה - קבוצה מילדי ברקן לומדת בביה"ס היסודי בשערי תקווה
עובדה - ילדים מברקן ואריאל , כולל מחטיבת הביניים לומדים בכפר הירוק
עובדה - ילדים מברקן ואריאל, לומדים בבתי ספר בתל-אביב.
עובדה - מאז ומתמיד למדו חלק מילדי אריאל וברקן בבתי ספר מחוץ לאריאל.
3. באם היינו רושמים את ילדינו לביה"ס בת"א, או בפ"ת, או בכפר הירוק,
האם היו הם לומדים בביה"ס נכון להיום ולא יושבים בבית? (נראה לנו
שהתשובה לשאלה זו היא- כן!!)
4. תמוה בעינינו, מדוע החלטת שלא תאפשרי לימודים דווקא בראש העין?
או, דווקא לקבוצת הילדים שלנו?
5. הגענו ביום ד שעבר למשרדך על מנת לדבר אל ליבך לסייע לנו בהסעות.
הגענו בתום לב, ביושר ובכנות, מתוך ידיעה כי קראת את מכתבינו וכי
בקיאה את במתרחש במחוז שבאחריותך, ולכן יודעת את, כי ילדנו רשומים
לראש העין.
הגענו אליך בידיעה כי המעבר של ילדנו נעשה ע"פ מנהל תקין, באישור
הרשויות!! המסמכים שהוצגו בפני נציגייך מעידים על כך.
באם לא היינו מגיעים למשרדך ו"מגלים לך את העובדות " האם היו ילדנו
לומדים היום בביה"ס ולא יושבים בבית?? (נראה לנו כי לשאלה זו
התשובה חיובית)....
6. מדוע לפגוע בילדינו?
7. האם היית מרגישה שלמה רגועה ומסופקת, באם מישהו היה כופה על
בתך או נכדתך ללמוד בביה"ס בניגוד לרצונה? במיוחד בגיל
חטיבת הביניים (לא גיל ביה"ס היסודי) במיוחד אם שיבוצה בביה"ס
כרצונה נעשה באישור הרשויות? האם לא היית בוחרת לבתך, או נכדתך
ביה"ס שאליו תרצה לקום בחשק כל בוקר ובמוטיבציה ללמוד, על מנת
לרכוש כלים והשכלה להמשך דרכה בחיים?
כולנו נבונים, בעלי תפקידים המבינים ראייה מערכתית מהי, אולם במקרה דנן, מדובר בקבוצה קטנה פרטנית, לא במעשה גורף, לא במעשה מזיק, ולכן אין ליחס לו פגיעה מערכתית.
לכולנו ידועות ומוכרות בעיות הנוער: התרופפות ערכים, חוסר הכבוד ההדדי, ההתנתקות לעיתים מהסביבה, חוסר ההקשבה, חוסר רגישות לסובבים, הקושי בהדברות והבריחה לשימוש בכוחנות, באלימות (פיסית, מילולית ורגשית) במדינת ישראל.
האם לדעתך, חשיפת קבוצת הנוער שלנו (מברקן) לאופן ההדברות שלנו (שלך גברת סולי נתן, עם הוריהם) לפניותינו החוזרות לפגישה אישית עמך, ולסירובך, האם אלו מהווים דוגמה ללמידה של הדברות מכובדת? עניינית? מתוך כבוד הדדי? מתוך רצון לפתור בעיות בדרכים יצירתיות ללא שימוש בכוחנות?
אנו מעוניינים להעניק לילדנו כלים ערכיים להתמודדות והתנהלות בחיים ולצורך כך על כולנו להוות דוגמה לכך ולפעול בכיוון זה ברגישות מירבית .
מקווים אנו, שתקראי מכתב זה מתוך פתיחות, ורגישות.
מקווים אנו, שתשקלי מחדש, כיצד להתוות לילדים הללו את הדרך, מתוך רצון לתמוך בהם ולכוונם, להיות בוגרים קשובים ורגישים כך שיהפכו בעתיד לאזרחים אופטימיים , יצרניים, אוהבים ותורמים לחברה.
מקווים אנו, שתעני לבקשתנו ותאפשרי ל 17 מילדי ברקן, להתחיל את שנת הלימודים בביה"ס בראש העין.
להתייחסותך , לתשובותייך לשאלותינו נודה.
בברכה
ועד הורי ילדי ברקן
העתק: ח"כ זבולון אורלב
שלומית עמיחי ג€“ מנכל"ית משרד החינוך
ד"ר איציק תומר משנה למנכ"לית משרד החינוך
עו"ד רות יפה ג€“ יועצת משפטית מחוז המרכז
מר אסף דנטר ג€“ מנהל אגף המיפוי ג€“ ירושלים
גב' ניצה שטרנהיים ג€“ מפקחת מתאמת על יסודי מ"מ
גב' ורד סוויד- יועצת רוה"מ לענייני חברה
גב' אתי בנימין- יו"ר ועד הורים ארצי
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG.
עלימה עין-דור 05.09.08 (09:36)
|