רכשת כרטיס להופעה ביום חמישי של פול מקרטני. מיהרת ונחפזת לקופת הכרטיסים בת"א, מיד בימיה הראשונים של המכירה. קנית כרטיס עמידה ב 490 + 15 ₪ (הוצאות סוכנות הכרטיסים) ומאז אתה מתרגש כל יום קצת יותר לקראת ההופעה שתיערך ביום חמישי הקרוב ( 25.09 ).
ככל שתאריך ההופעה קרב והמפיקים לא מצליחים למלא את הפארק. צצים להם מבצעים והנחות ע"י גופים שונים כדי שפול לא ישיר מול פארק חצי מלא. חברת פרטנר בעלת המותג אורנ`ג, מציעה ללקוחותיה כרטיסים ב 450 ₪ . ישראכרט מציעה הנחות תמורת כוכבים וערוץ 10 מציע את המופע בשידור חי בחינם. שוב פעם הוכח שבצרכנות המהירות מהשטן היא.
אני נזכר בסאגת חבילת השידורים של המונדיאל ב 2006. המחיר של השידורים נקבע על 780 ₪ למנוי. בימים האחרונים לפני תחילת המשחקים מנוי נמכר ב 180 ₪ . מי שלא שלט על ייצרו, כרגיל הפסיד ובגדול.
היום התפרסם שלמרות הפרסום על השידור החי מההופעה, האמרגן של המופע לא שמע על כך וטוען בתוקף שאין ולא יהיה שידור. זה מתחיל להזכיר לי ספינים פוליטיים בערב בחירות. מה דעתכם, יהיה שידור חי ביום חמישי ?
תכננתי להגיע לפארק הירקון ביום חמישי. הייתה לי הרגשה שכדאי להמתין עם רכישת הכרטיסים. עכשיו עם כל המהומה והבלגאן סביב המופע, נכנסתי למגננה וסגרתי את הארנק. נראה מה יילד יום.
לבלוג של הצרכן