תזמורת הקמפוס-רמת השרון המקיימת השנה את העונה ה27 שלה נוסדה בשנת 1982. היא מונה היום כ50 נגנים מוסיקאים חובבים ומיקצועיים בגילאי 18-50 המנגנים בצוותא להנאתם בהתנדבות וממנים בעצמם את ההוצאות. החל מהשנה שעברה היא נהנת מהכרתה כתזמורת העירונית של רמת השרון. התזמורת נתנה אמש קונצרט במרכז המוסיקה ביפו.
ניצח על הקונצרט שמואל אלבז.הוא ניצח בתנועות שלוות,קצובות ואלגנטיות גם בקטעים הסוערים והמהירים. הדרכת התזמורת היתה טובה מאוד בהתחשב שזו תזמורת שאינה כולה של מקצוענים.
הקונצרט נפתח עם הבולרו של רוול. לרוול עצמו לא היתה ציפיה גדולה מהיצירה הזו. היא עוררה סנזציה בעת ההשמעה ואחת המאזינות אמרה שהוא מטורף.הוא השיב"הנה אחת שבאמת מבינה במוסיקה".
רוול היה חריג במוסיקה שלו.הוא חיבר את היצירה לפסנתר ולאחר מכן תזמר את היצירה. היצירה מבוססת על מוטיב אחד הלקוח מריקוד ספרדי עממי החוזר במקצבים שונים. הקסם שלה בתזמור המעולה של רוול. היצירה נוגנה היטב . כלי הנשיפה המתחלפים כסולנים היו סבירים . היצירה השניה היתה אריה"כאייל תערוג על פלגי מים" ו 5 פרקים מתוך חלום ליל קייץ מאת מנדלסון עם אנסמבל קולי והילה נוף ומיכל פרונט כסולניות.
גולת הכותרת של הקונצרט היה הביצוע של הקונצ'רטו לפסנתר מס'1 מאת צ'יקובסקי. בזמן כתיבת הקונצ'רטו הוא נחשב להתפרצות נועזת ומרדנית של איש צעיר.בעת ההשמעה הראשונה נאמר על הקונצ,רטו שהוא לא עומד בסטנדרטים ואינו מתאים לנגינת פסנתר.קונצ'רטו זה שבר את המסורת השמרנית והוא קשה ביותר לביצוע המצריך נגינה וירטואוזית.
הסולן טל סמנון, כפי שצ'יקובסבקי מרד במוסכמות בזמנו כך גם הוא .האינטרפרטציה שלו היתה שונה מהמקובל והמבוצע בדרך כלל.היה בביצוע כוחנות,בטחון בצדקת הפרשנות ושאיפה לאקספרסיביות.היתה זו נגינה וירטואוזית.אהבתי אינטרפרטציה זו.
לראות או לא לראות:קונצרט יפה שבזכות טל סמנון היה כדאי לראות ולשמוע.