בשבוע שעבר סבלתי לא מעט מפרסומת מעצבנת שלא זכורה לי כמותה. מפעם לפעם הייתה נשמעת בבית אזעקה מצפצפת. הייתי נדרך בבהלה ומחפש את מקום התקלה ואת מקור הצפצוף המחריד. לעתים זה קרה במכונית, כשהייתי שומע את האזעקה ומחפש את התקלה שגורמת לה. כוונתי לפרסומת של "נביעות", שהתחילה בצפצוף אדיר של שעון מעורר ואחר סיפרה על הקושי לצאת מן המיטה ומן השמיכה החמה בבוקר, והסתיימה בקריאה לרכוש מוצר של החברה. האם גם אתם סבלתם מן הפרסומת הזאת?
אני נדרתי שלא לרכוש יותר אי פעם מוצר כלשהו של "נביעות". אני קורא לכם לפעול באופן דומה כשאתם שומעים ברדיו, או רואים בטלביזיה, פרסומות מעצבנות. לא לרכוש את המוצר שהחברה מפרסמת כך וזאת כדי שהירידה במכירות תראה למפרסמים שפרסומות מעצבנות, או סוחטות רגשות באופן לא רלבנטי למוצר, אומנם מושכות תשומת לב, אך גם מזיקות למכירות.
היום שמעתי שוב את הפרסומת של "נביעות", והפעם בלי הצפצוף המעצבן של האזעקה. אולי מישהו נזף בהם ואולי מישהו הסביר להם שזה לא טוב למכירות.
לבלוג של יוסי רגב