אז אולי YNET דירגו את ההמבורגר של אגאדיר במקום הראשון אבל סיוט כזה יצא לי רק פעם אחת בחיי.
היום, יום מקסים לכל הדעות, החלטנו להתפנק כל המשפחה בארוחה טעימה בחוץ. סיפרתי לבן שלי שבביקורת ב YNET אגאדיר ובלק קיבלו את המקומות הראשונים ולשם נלך היום.
האמת היא שהשעה היתה שתיים ולמרות זאת לא חיכו המונים בחוץ. אני אדלג על חוסר היכולת של המארחת להבין שאם אנחנו ארבעה וכל אלה שלפנינו היו יותר, אזי שולחן של ארבעה שחיכה פנוי בחוץ יתאים בדיוק לנו. גם ההסברים שלי לא עזרו לה כשהיא אמרה לי בנחרצות "סליחה אדוני יש כאן סדר". 10 דקות לאחר מכן ישבנו באותו שולחן מדובר, אבל ניחא.
את פנינו קיבלה מלצרית חמוצת פנים שהסבירה לנו שבשבת יש עומס ויקח קצת זמן להמבורגרים. הזמנו שני המבורגרים לי ולבני ומנת שניצלונים לילדה. האמת היא ש"יקח קצת זמן" נשמע לי הגיוני כ 20 דקות עד חצי שעה. הילדה אכן קיבלה בתחום הזמן הזה את השניצלונים אבל המבורגרים, גורנישט.
אחרי שראיתי ששולחן שהתישב אחרינו קיבל מלוא השולחן המבורגרים ואחרי שישבנו כבר למעלה מחצי שעה, פניתי למלצרית חמוצת הפנים לברר מה קורה עם ההזמנה שלנו "אמרתי לך שיקח לפחות 40 דקות" ענתה לי הנ"ל בקרירות. א) 40 דקות זה כבר לא בגדר הסביר להמבורגר ב) מה עם שכניי לשולחן? הם VIP?.
חיכינו את ה 40 דקות ואז שוב קראתי לחמוצת הפנים. "נווו?" שאלתי. "לא עברו 40 דקות היא מתווכחת איתי". פניתי למלצרית אחר שבררה ומסרה לנו בשמחה ש"המנות בדרך" 50 דקות, הילדה כבר סיימה את השניצלים. המאחרת שואלת אם אפשר לקחת את הכיסא הפנוי שלה, "לא" אמרתי "אני רוצה לדעת למה אני מחכה כל כך הרבה זמן להמבורגרים שלי".
"כל מי שניכנס, אני מציינת שהיום יום שבת ושלוקח זמן להכין את המנות" עונה לי הנ"ל בנונשלנטיות ופונה לקחת כיסא ממישהו אחר.
שעה!כשזוג שניכנס אחרינו יצא מדושן מהמקום, קראתי שוב לחמוצת הפנים וביקשתי שתברר מה קורה איתנו. כמה דקות והחמוצה חוזרת עם חיוך קטנטן ומתנצל על פניה "בכל בלאגן במטבח הוואצ'ר שלכם הלך לאיבוד"!!!!!!
כל הזמן הזה עבדו עלינו, אף אחד לא ברר ולא בדק. פשוט נתנו לנו להתיבש.כמובן שהיא הציעה לנו לא לשלם על השניצלונים ושאלה בבישנות מתוקה אם נירצה להמתין מחדש שיכינו לנו המבורגרים חדשים....ביקשנו לדבר עם המנהל.
כמובן שעבר זמן עד שהיא איתרה אותו והוא כמובן התנצל וכשביקשנו ממנו שיוציא מנה של מישהו שניכנס אחרינו הוא הסכים בהכנעה ואמר לנו "שבו, אנחנו נידאג לכם".
שעה ורבע, אין שום מנה באופק. ועוד שולחן נוסף מהצד השני קיבל את כל מנותיו העמוסות. קמתי לאותו מנהל חביב ושאלתי "מה קורה?" , הוא הניח לי יד חמה על הכתף ואמר מייד אני מסדר לכם הכל.אחרי שעה ועשרים נישברתי. ניגשתי אליו והודעתי שאנחנו הולכים. הוא לא ממש הצטער. הודעתי לו שחבל ככה להרוס שם של מקום, אם היתה מלצרית קצת יותר איכפתית חביבה ומתחשבת, הינו יכולים לעבור את כל הזוועות האלה ואולי גם לצאת בחיוך.
אז אולי YNET דירגו את ההמבורגר של אגאדיר במקום הראשון אבל סיוט כזה יצא לי רק פעם אחת בחיי לעבור באיזו מסעדה פלצנית בעמק האלה, סיוט שקרה לי לפני כמעט 10 שנים ועד היום המקרה חקוק בליבי.
היחס המזלזל באגאדיר והטיפול החובבני וחסר ההתחשבות בטעות המשפילה שלהם מכניסה אותם מבחינתי לאותה קטגוריה עם המסעדה ההיא בעמק האלה.
כף רגלי לא תידרוך עוד באגאדיר בנמל תל אביב. תישפטו בעצמכם....