מס' צפיות - 447
דירוג ממוצע -
בליקר במשגב. סיפור על שירות גרוע
האוכל סביר, המחירים קצת גבוהים, והשירות - הוא לא משהו בכלל.
מאת: דודו 09/11/08 (13:58)

היי הנה סיפור שנוגע לשירות. מסעדת בליקר שיושבת בצרדיון במשגב.

 

קיבלתי ספח המקנה הנחה של 10% במסעדת בליקר. קיבלתי את זה לפני שנה או קצת יותר מחנות מאוד מפורסמת באיזור. על הספח לא היה תאריך תוקף או משהו כזה, והוא היה חתום ע"י בליקר וע"י אותה חנות.

 

יצא לנו להיות שם כמה פעמים. בכל פעם שכחנו מהספח. ויום הגיע וזכרנו שיש לנו הנחה. ואז התברר לנו שבליקר לא מוכנים לקבל את הספח. טענתם היתה "הבעלים הוחלפו והספח הוא ישן (הוא ניתן מזמן ולכן אנחנו כבר לא מקבלים אותו יותר".

 

מוזר. אין תאריך פקיעת תוקף. אין שום סימן שהבעלים אכן הוחלפו. שם המסעדה וגם הלוגו נשארו כמו שהיו.

פשוט החליטו לא לקבל - וזהו. לך תוכיח ולך תריב איתם. אחראית המשמרת התקשרה אפילו למנהל בכבודו ובעצמו - נדה.

הוא העדיף להרוס לעצמו את השם תמורת הנחה של כ-30 שקלים.

 

והעניין הוא שכדאי לבעלים לנהוג בכבוד, לתת שירות טוב (גם אם ירויח קצת פחות), ותן את ההנחה.

 

אז מאז אני החלטתי שאני במשך תקופה לא הולך לשם. זה נכון שאולי הכסף שלי לא ידגדג להם אבל מצד שני גם ה-30 שקלים שהם גבו ולא נתנו הנחה לא דיגדגו להם. חישוב פשוט הראה שמבחינתם היה שווה להם לתת את ההנחה.

הייתי הולך לשם בערך אחת לשלושה שבועות, יחד עם עוד כ-6 אנשים - פותחים שולחן של כ-350 שקלים בכל פעם.

 

בכל אופן - זה הסיפור שלי. וההמלצה שלי : אוכל סביר לא יותר, מחירים קצת גבוהים (יחסית למחירים באיזור) וכמו שסיפרתי להלן - השירות די גרוע.

 

תהנו...

 

רוצים לפרסם את דעותכם ב"פרשן"? גם אתם יכולים! לחצו כאן

 

גולשים יקרים, הכותבים באתר משקיעים מזמנם בשבילכם, בואו ניתן להם תגובה! כתבו למטה (בנימוס) את דעתכם.

דרג מאמר:          
תגובות למאמר זה לא התקבלו תגובות לקריאת כל התגובות ברצף
אין תגובות למאמר