בפסטיבל ישראל 2007 הועלה מופע בשם "טרובדור הלחן והטקסט " שכלל משירי ליאונרד כהן ובתרגום קובי מידן. בהשראת מופע זה יצרה הרקדנית והכוריאוגרפית רנה שינפלד מופע בשם "רקדי לקצה האהבה "כשם אחד השירים שלו. זה לא היה רק מופע מחול אלא גם קונצרט במלוא מובן המילה בו שמענו משיריו של כהן. יכולת בשקט לעצום את העיניים ולהתמסר למוסיקה בלבד וההנאה שלך מהערב ,אם אהבת את המוסיקה של כהן,לא היתה פחותה.
זהו מצד אחד ערב מחול בליווי שירים ומצד אחר ערב שירים בליווי רקדנים. בחלק גדול מהריקודים תנועות המבצעים הותאמו למילות השיר המושמע. אם מדובר בשיר על סוסים רצים, אז יש בריקוד תנועות של סוס רץ.כאשר נאמר בשיר "אתה כיסית את פני..."שינפלד מכסה את פניה וכו'. הערב כולו הוא הוכחה שגם בריקוד אין חשיבות לגיל הכרונולוגי אלא הגיל הוא כפי שהרקדן ובמקרה זה הרקדנית מרגישה,כפי שהגוף נראה ומסוגל. לאחר שנים ארוכות של ריקוד הוכיחה שינפלד בערב זה שכוחה הן בריקוד והן בכוריאוגרפיה עדיין עמה.
במופע שולבו קטעי וידאו שצולמו בביתה הפרטי או בחיק הטבע בים המלח. אנו מבקרים במטבחה,אומרים שלום לחתולתה המשתפת פעולה עימה,מבקרים בחדרים השונים בהם היא רוקדת וכן מתבוננים בתנועותיה בים המלח היוצרות אפקטים מיוחדים . כשם שישו הלך על פני המים כך גם שינפלד צפה בים בצילום וגוף מעוותים. שני חלקים לערב. חלקו הראשון "הל-לו-יה "על שם שירו של כהן "הללויה" בו רוקדת שינפלד עם הרקדן חמי גולדין. שינפלד יודעת את מגבלותיה .הכל אסטטי מאוד,שלוו אפילו פסטורלי. אין קפיצות באויר,אין תנועה פזיזה מעבר ליכולתה. התנועות מותאמות לקצב השירים הסנטימנטליים, איטיים.
זהו ריקוד של חדווה ושימחה. שינפלד רוקדת ללא מאמץ הנראה לעין. היא עומדת במקום,הולכת,מטיילת,מסתובבת,מניפה צעיף באויר,תנועות ידיה מדודות ויפות. כאשר גולדין רוקד הוא מבצע בעיקר קטעי סולו ויכולתו מרשימה.
בחלק השני בשם "בכף ידך "שוב לצלילי שיריו של כהן משתתפת שינפלד ולהקתה. בביצוע השירים בעברית שמענו בהקלטה את ערן צור,דניאל סולומון, שלומי שבן, עברי לידר ,אביגייל רוז, שילה פרבר, קובי מידן ואח' הם מהווים שותפים מלאים להצלחת הערב. לאחר שאתה רואה את המופע בצדק אפשר לכנות את רנה שינפלד- הגברת הראשונה של המחול הישראלי.
לראות או לא לראות: מומלץ ללכת לראות ולשמוע ובנוסף להנאה המלאה מהערב הוא משמש גם כשעור לצעירים ועידוד למבוגרים ויכולתם.